Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناجیان قائله استقلال و استراماچونی در طی 72 ساعت اخیر با نمایش و اطلاع‌رسانی قطره چکانی و گمراه کننده، به نظر می‌رسد اکنون به بن‌بست رسیده‌اند. موضوعی که مهر تایید دیگری است بر بی‌تجربگی و غیرحرفه‌ای رفتار کردن مدیران فوتبال ایران.

به گزارش ایسنا، بعد از ترک ایران توسط استراماچونی، هیات مدیره باشگاه استقلال با سخنگویی مسوول روابط عمومی وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان لحظه به لحظه از روندی خبر دادند که امید بازگشت استراماچونی را در دل هواداران استقلال زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روندی که البته ماهیت آن نیز به دلیل عدم توجه به معیارهای حرفه‌ای مذاکره رسمی بین باشگاه و مربی، در تضاد آشکار بود اما امیدوار بودیم که این نمایش با موفقیت مدیران فوتبال ایران و حل مشکل به نفع استقلال خاتمه یابد. 

با شروع تلاش مسئولان ورزشی و دستگاه دیپلماسی برای جلب رضایت استراماچونی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان میکروفون تبلیغاتی وزارت ورزش در فضای مجازی، رادیو و تلویزیون به اطلاع‌رسانی گسترده در این باره پرداخت و سعی داشت اخبار دست اول را - هر چند نادرست-  به اطلاع اهالی فوتبال و استقلالی‌ها برساند.

او که واژه «طلوع» را دستمایه اخبار خود برای بازگرداندن استراماچونی به ایران کرده بود، به روش‌های گوناگون از آمدن استراماچونی به ایران خبر داد اما برخلاف جریانات خبری داخلی، مربی ایتالیایی هربار از عدم رفع مشکلش و نیامدن به ایران تا زمان پرداخت دستمزدش گفت.

اطلاع‌رسانی‌ها و نمایش‌های خیالی در حالی در داخل رقم می‌خورد که مسئولان استقلال و به خصوص اسماعیل خلیل‌زاده که بیش از هر شخصی در جریان مذاکرات با این سرمربی ایتالیایی قرار داشتند، هرگز مطلبی قطعی درباره زمان بازگشت استرا به ایران بیان نکردند.

واقعیت این است، بیان اخبار نادرست احتمالا با اهداف خاص‌! از سوی سخنگوی وزارت ورزش، موجب امیدواری کاذب هواداران استقلال شده است، نمایشی که با تلفیق آن با حضور یا عدم حضور علی فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال، به دغدغه‌ای دو سویه‌ایی تبدیل شده بود که تاکنون پس از گذشت 10 روز از "روز واقعه" هیچ کدام از این دو چالش به سرانجام نرسیده و استراماچونی و علی فتح‌الله‌زاده هنوز به در باشگاه استقلال هم نرسیده‌اند.

سوال این است که چرا و با چه هدفی نمایش "بازگشت استرا و فتح‌الله" آن هم با این وسعت اطلاع‌رسانی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان بوده است؟

سرمربی استقلال به تازگی اعلام کرده که مشکلش حل نشده و موضوع بازگشت او به این تیم پایان یافته است. سخنگوی وزارت ورزش نیز پس از تایید حضور فتح‌الله زاده در هیات مدیره بار دیگر اعلام کرده که حضور فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره استقلال قطعی نیست و نیازمند تایید نهادهای نظارتی است و این یعنی جنجالی تازه برای هیچ!

شاید اگر اطلاعات نادرست روزهای گذشته برای امیدواری کاذب هواداران استقلال مخابره نمی‌شد، اکنون نیز توقع عمومی برای بازگشت استرا هم‌چنان بالا نبود. بیان واقعیت و صادقانه رفتار کردن و البته حرفه‌ای و اصولی پیش بردن مذاکرات حلقه مفقوده این ماجراست که اگر درست اجرا و بیان می‌شد نه تنها نگرانی برای هواداران به همراه نداشت، بلکه باعث شفافیت واقعی ماجرا می‌شد و هواداران نیز خود را نزدیک به مدیران می‌دیدند.

حال که استراماچونی بعد از روزها تلاش متمادی، آب پاکی را روی دست مدیران استقلال و هوادارانش ریخته، همه نگاه‌ها معطوف به وزارت ورزش است. وزارتی که همواره تاکید داشته موضوعات داخلی باشگاه به هیات مدیره مربوط است اما در ماجرای استراماچونی خلاف آن را ثابت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال آندره آ استراماچونی تيم فوتبال استقلال تهران باشگاه استقلال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ششتمد در خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست با فرهنگیان این شهرستان گفت: عملیات وعده صادق پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی بود که هیمنه پوشالی این رژیم کودک کش را در هم شکست و بار دیگر این رژیم منحوس را بین جهانیان خوار و تحقیر کرد.   سرهنگ پاسدار علی‌اصغر فاتحی افزود:مشیت خداوند بر این قرار گرفته بود تا به دست فرزندان این مرز و بوم، ابهت دروغین این رژیم غاصب از بین برود و باید برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال بود.     فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ششتمد گفت: اشراف کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به واکنش جمهوری اسلامی، خود سبب تثبیت بیشتر اقتدار ایران اسلامی شد.   سرهنگ پاسدار فاتحی افزود: این اقدام غرورآفرین همچنین سبب انسجام اجتماعی و تقویت روحیه نشاط در میان مردم و به ویژه جوانان ایران شد.   مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت عملیات وعده صادق علاوه بر اینکه بیانگر توانمندی نظامی این نهاد مقدس بود، موجب تقویت غرور ملی شد.   خداداد فروزنده اظهار داشت: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی پس از جنگ تحمیلی بار دیگر غرور ایران اسلامی را زنده کرد.   وی افزود: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده و خوش درخشیده و عملیات اخیر سپاه نیز گوشه ای از اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.   سپاه پاسداران دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.   شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • عملیات وعده صادق، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!