Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - طی مراسمی، نمایشگاه گام دوم انقلاب اسلامی و ناجا دیروز شنبه، 23 آذر در دفتر مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: بیانه گام دوم انقلاب در واقع هوشمندی و اقدام مسئولانه مقام معظم رهبری بود که تکلیف کشور را برای ۴۰ سال آینده مشخص کردند و کارهای که باید در آینده برای تداوم انقلاب، نظام اسلامی و تکمیل اهدافی که نظام به آن دست پیدا کند باید مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیانه گام دوم برنامه جاری دستگاه‌ها است و بخشی از فعالیت‌ها به عهده نیری انتظامی بود که در این نمایشگاه مشخص و برنامه‌ریزی شده که می‌توان برنامه‌ها را سنجید.
استاندار کرمان تصریح کرد: نقاط قوت اجرای این طرح باید حفظ و تقویت، نقاط ضعف رفع و میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم در این بخش سنجیده شود و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی نیروی انتظامی نمایشگاه گام دوم انقلاب فدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد