Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد با هدف تخصیص ٦٥٠٠ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای گازسوز کردن خودروها، تفاهمنامه ای بین وزارت نفت ( شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران)، بانک ملت و ایران خودرو با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد، علیرضا صادق آبادی معاون امورپالایشی وزیر نفت، مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل ایران خودرو امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4797788 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نفت ایران ایران خودرو تفاهم نامه بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه بانک مرکزی ایران قیمت دلار مالیات طرح ملی مسکن بنزین اوپک وزارت جهاد کشاورزی قیمت بنزین وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان برنامه و بودجه فرهاد دژپسند قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

چک 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی جدید چک پول جدید

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه