Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در نشست بررسی موانع موجود در تدوین الزامات پدافند غیرعامل، گفت: حفاظت از زیرساخت‌های حمل‌ونقل با رویکرد مدیریت دارایی یکی از موارد مورد تاکید مرکز تحقیقات است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات و موانع موجود در تدوین الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل ۲۱ آذر با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات و موانع موجود در تدوین الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، باقرصاد رئیس مرکز مطالعات فنی و مهندسی پایداری ملی کشور، صارمی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و جمعی از صاحب نظران، پژوهشگران، مجریان و ناظران دستگاه های اجرایی و مراکز تحقیقاتی در حوزه پدافند غیرعامل حضور داشتند.

جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این نشست با تقدیر از حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های کشور، آغاز هفته پژوهش را به حاضرین و جامعه علمی و پژوهشی کشور تبریک گفت.  

وی با اشاره به تحولات فزاینده فناوری از دهه نود، تغییر شکل منازعات و تهدیدات را متذکر شد به طوری که دانش مهندسی تک رشته ای را به دانش مهندسی چندرشته ای سوق داده است تاجایی که امروزه از خانه هوشمند، کارخانه هوشمند، سازمان هوشمند و شهر هوشمند سخن به میان می آید.

جلالی الزامات پدافند غیرعامل در این محیط آشفته و پیچیده را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد و آن را نیازمند مقررات و دستورالعمل های هماهنگ کننده فیمابین دستگاه‌های متنوع تقنینی، حاکمیتی و اجرایی در پرتو الگویی واحد دانست.

محمد شکرچی زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در ادامه این نشست با تبریک پیشاپیش هفته پژوهش و فناوری و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در بحث مهم و مؤثر پدافند غیرعامل در راستای افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و ایجاد بستر تداوم فعالیت‌های ضروری کشور و امکان تبادل‌نظر  رودررو با صاحب‌نظران این حوزه، از دست اندرکاران برگزاری این رویداد علمی تشکر کرد.

وی با اشاره به تعامل تنگاتنگ با سازمان ها و مراکز فعال در حوزه پدافند غیرعامل به توضیحات اجمالی در خصوص همکاری های فیمابین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان پدافند غیرعامل از جمله تهیه و انتشار "الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح های توسعه و عمران شهری" که با تلاش حوزه پژوهشی معماری و شهرسازی مرکز و مرکز مطالعات فنی و مهندسی پایداری ملی کشور صورت پذیرفته، پرداخت.  

شکرچی‌زاده در بخش دوم سخنان خود به ارائه تخصصی با عنوان "حفاظت از زیرساخت های حمل و نقل با رویکرد مدیریت دارایی" پرداخت و بر لزوم درس گرفتن از سوانح به وقوع پیوسته در کشور به ویژه سیل های اخیر در سال جاری تأکید کرد به طوری که یکی از ملاحضات اصلی در پیشگیری و کاهش خسارات گزاف این گونه وقایع غیرمترقبه را، توجه کامل به الزامات پدافند غیرعامل و مدیریت دارایی های کشور دانست.

لازم به ذکر است، این نشست به همت سازمان پدافند غیرعامل و مرکز مطالعات فنی و مهندسی پایداری ملی کشور با تعامل نمایندگان دستگاه های اجرایی، مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاه های کشور در محل سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی پدافند غيرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل کشور جعلی است

سازمان پدافند غیرعامل هیچ پیامکی برای شهروندان ارسال نکرده است.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر روز شنبه - ۲۵ فرودین ماه - برخی شهروندان پیامکی را تحت عنوان هشدار سازمان پدافند غیر عامل دریافت کردند که این موضوع از سوی دستگاه های مربوط تایید نشد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد سرشماره‌ای که در تصویر مرتبط با این پیام در فضای مجازی در حال انتشار است به هیچ عنوان مربوط به سازمان پدافند غیرعامل نبوده و این سازمان اساسا چنین محتوایی را ارسال نکرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر
  • هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس
  • هشدار پیامکی سازمان پدافند غیرعامل به مردم «جعلی» است! +اطلاعیه
  • تکذیب پیامک‌های هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل
  • اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد یک پیامک جعلی
  • ایسنا: پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل کشور جعلی است
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل تکذیب شد+ عکس
  • تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • این پیامک هشدار وضعیت جنگی، جعلی است!