Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور شامگاه شنبه در هشتمین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: این میزان اعتبار در سال گذشته ۲۷۲ میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۶ برابر ۲۶۱ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود:‌ به جز این اعتبارات ۱۰۶ میلیارد ریال نیز برای تعمیر و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریارپور تصریح کرد:‌ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری مغایرتی با اسناد بالادستی توسعه‌ای استان ندارد.

وی یادآور شد: ‌انطباق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اسناد بالادستی استان به ویژه سند آمایش سرزمین، برنامه ششم توسعه، اسناد بخشی و سندهای توسعه شهرستان‌ها انطباق دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان در اجرای سند تحول بنیادین جزو استان‌های سرآمد کشور است.

فرحناز قائدامینی تاکید کرد: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در روند اجرایی سند تحول بنیادین در رده نخست کشوری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اجرای مفاد مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نقش مهم و ارزنده‌ای در رشد شاخص‌های آموزش و پرورش و مدارس ایفا می‌کند.

قائدامینی تصریح کرد:‌ آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم‌اینک با کمبود جدی نیروی انسانی مواجه است.

وی یادآور شد: البته این در حالی است که هیچ کدام از کلاس‌های درس آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری بدون معلم باقی نمانده است.

به گزارش ایرنا، شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری برای تعمیر، تجهیز و سایر طرح‌های آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۳۹۲ میلیارد ریال اختصاص داده است.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ چهارمحال و بختیاری ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت دارد.

هم‌اینک ۲۰۶ هزار و ۹۸۳ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف هستند.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور چهارمحال وبختیاری سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کشور چهارمحال وبختیاری سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه کشور چهارمحال وبختیاری سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت  گفت : این شهرستان با میزان سرانه ۶/۲ دهم فضای آموزشی رتبه نخست توسعه فضای آموزشی را به خود اختصاص داده است

گنجی زاده خاطر نشان کرد در حال حاضر ۷۲ درصد فضای آموزشی شهرستان پلدشت استاندارد هستند

وی گفت : در نقاط مختلف شهرستان پلدشت در حال حاضر ۸ مدرسه با ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حال احداث می باشد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت افزود : تا پایان نیمه اول سال جاری ۵ مدرسه با ۳۶ کلاس درس در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و میزان سرانه فضای آموزشی شهرستان به ۶/۵ دهم افزایش خواهد یافت .

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری یکی از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند