Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:36:29 GMT

واکنش سرمربی آوِس به پنالتی از دست‌رفته محمدی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۵۹۴

واکنش سرمربی آوِس به پنالتی از دست‌رفته محمدی

سرمربی آوِس به دوازدهمین شکست تیمش در لیگ برتر پرتغال واکنش نشان داد. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نونو مانتا در نشست خبری پس از پایان بازی بامداد امروز تیم  آوِس برابر ستوبال در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال با نتیجه یک بر صفر گفت: ما یک فرصت عالی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی داشتیم که می‌توانست به نفع  آوِس تمام شود و حریف را مضطرب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این تیم  آوِس بود که در نهایت با ناخوشایندی زمین را ترک کرد.

سرمربی تیم  آوِس افزود: در نمیه نخست موققعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم و با همین روند وارد نیمه‌دوم شدیم. می‌توانستیم پنالتی را گل کنیم  و یک بر صفر از میزبان پیش بیفتیم اما دقایقی بعد ستوبال به نتیجه دلخواهش رسید و گل زد. ما نیاز به تمرین‌های بهتر و ارتقای کیفیت بازی داریم. باید برای ماندن در لیگ برتر پرتغال تلاش کنیم.

مهرداد محمدی، مهاجم تیم  آوِس در دقیقه 52 بازی برابر ستوبال یک ضربه پنالتی را از دست داد و حریف نیز در دقیقه 59 به گل پیروزی‌بخش دست یافت.  آوِس با 6 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال است.

شکست لوکوموتیو در دربی زاگرب با حضور محرمی

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، هیئت مدیره باشگاه شهداب یزد پس از نایب قهرمانی تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر،‌ رحمان محمدی‌راد با به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

محمدی‌راد که در سال ۱۳۹۷ همراه تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی لیگ برتر و  جام باشگاه آسیا ۲۰۱۹ دست یافته به طور رسمی و با عقد قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد. 

 اعضای کادر فنی و دستیاران رحمان محمدی‌راد در چند روز آینده معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • محمدی راد سرمربی شهداب شد/ نه معروف آمد نه مهدوی
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند