Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلچین گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری برای رفت و آمد علاقه مندان به محل برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان پیش بینی شده است.

«احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و شهرداری گرگان ۱۰ دستگاه اتوبوس برای رفاه حال دوست داران فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تسهیل در رفت و آمد ویژه این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده است که در نوبت صبح و عصر خدمت رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: همچنین برای رفاه شهروندان گلستانی و کاهش ازدحام در نمایشگاه، ۷ باجه بانک برای دریافت بن کارت نمایشگاه پیش بینی شده است.

 

وی تصریح کرد: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر  و 73 هزار و 970 عنوان کتاب به ارزش تقریبی ۵ میلیارد تومان برپا می شود.

 

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از امروز (یکشنبه ۲۴ آذر) با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار گلستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و دوستداران کتاب مسئولان کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان افتتاح و تا (28 آذر) از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان استان بوشهر قرآن فعالیت های مسجدی اردبیل شیراز نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ

استاندار قزوین، گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در محل دفتر امام قزوین با حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که رشد فرهنگی استان قزوین نسبت به سال گذشته رشد و توسعه چشمگیری را داشته است.

استاندار قزوین یادآورشد: قرارگاه ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های متولی امر فرهنگ، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در جهت تحلیل و برسی مسائل استان قزوین راه‌اندازی کرده‌ایم.

اعلایی، تصریح کرد: توسعه حوزه ورزش نقش اساسی را در افزایش شور و نشاط اجتماعی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به لیگ برتر فوتبال ایران برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش استان قزوین موضوعی بود که تبعات فرهنگی و توسعه شور و نشاط اجتماعی را به همراه داشت.

استاندار قزوین با تاکید بر انجام وظایف دستگاه های متولی امر در حوزه فرهنگی، افزود: حوزه فرهنگ حوزه وسیع و بزرگی بوده و مقوله فرهنگ مقوله‌ای انتزاعی است، پس دستگاه‌های متولی امر باید با بودجه‌ای که در اختیارشان قرار دارد به وظایف مهم خود در حوزه فرهنگی بپردازند.

اعلایی در پایان تاکید کرد: باورهای عمیق اعتقادی و فرهنگی هنوز هم بین مردم قزوین رایج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!