Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:02:14 GMT

لواندوفسکی به رکورد هاینکس رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۷۷۱

لواندوفسکی به رکورد هاینکس رسید

ستاره لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در دیدار برابر وردربرمن در جایگاه سوم برترین گلزنان تاریخ بوندسلیگا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی در دیدار برابر وردربرمن درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند. بایرن مونیخ در این بازی با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و لواندوفسکی با زدن دو گل در رقم خوردن این پیروزی پر گل نقش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل های خود را در بوندسلیگا به عدد 220 رساند تا در کنار یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن در رده سوم بهترین گلزن‌های تاریخ بوندسلیگا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

آتش‌بازی بایرن و دورتموند در بوندس‌لیگا

هاینکس اسطوره بایرن در 369 بازی توانست 220 گل به ثمر برساند این درحالی است که لواندوفسکی در 305 دیدار توانسته که به رکورد 220 گل برسد.

بهترین گلزن تاریخ بوندسلیگا گرت مولر بمب افکن ژرمن ها است که توانست در 427 بازی 365 گل به ثمر برساند که بسیار بعید است بازیکنی بتواند به این رکورد برسد.

در رده دوم هم کلاوس فیشر اسطوره باشگاه شالکه قرار دارد که توانست در 535 دیدار 268 گل به ثمر برساند و لواندوفسکی با رکورد او تنها 48 گل اختلاف دارد و به نظر می رسد که اگر در بایرن بماند به راحتی به این رکورد می رسد.

لواندوفسکی بهترین فصل حضور خود در بایرن را تجربه می‌کند و توانسته در 15 بازی در فصل جاری 18 گل به ثمر برساند و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال رکورد لواندوفسکی بایرن مونیخ گلزنی بوندسلیگا یوپ هاینکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حردانی: داور می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد

مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است، داور خطای پنالتی مدافعان شمس آذر روی او را هم پنالتی بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صالح حردانی پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. واقعاً هواداران عزیزمان سنگ تمام گذاشتند. ان‌شاءالله در بازی های بعد هم حمایت کنند تا سه امتیازها را بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال در دقایق پایانی تمرکزش را از دست داد، گفت: آن شرایط بازی است و روی اتفاق گل خوردیم. مهم سه امتیاز بود که گرفتیم. به نظرم وحید کاظمی یکی از بهترین داوران لیگ هستند، ولی در زمانی که 3 بر صفر جلو بودیم می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • حردانی: داور می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد
  • عکس| چرا کنعانی‌زادگان گل زد و خوشحالی نکرد؟
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!