Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع رادیکال و تندی را که به‌تازگی علیه وزیر نفت شاهد آن بودیم غیرمنصفانه و ناجوانمردانه می‌دانم.

به گزارش شانا، غلامرضا حیدری با اشاره به تصمیم اخیر درباره دونرخی شدن قمیت بنزین و حیطه وظایف وزارت نفت در این حوزه گفت: وزارت نفت در این زمینه، تنها مجری حوزه فنی بوده و تصمیم‌گیر اصلی در زمینه افزایش قیمت بنزین، شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزیر نفت در این حوزه، هیچ نقشی در تصمیم‌گیری نداشته است، افزود: در این شرایطی که ما به شدت تحت تحریم نفتی هستیم، چنین اقدامی منطقی به نظر نمی‌رسد. زنگنه به‌عنوان کسی که سال‌ها وزیر نفت بوده با بسیاری از پیچ و خم‌ها آشنا شده، از این رو در شرایط کنونی فرد بسیار شایسته‌ای است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زنگنه، هرگاه در این سال‌های حساس در نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) حاضر شده، هئیت ایرانی موفق بیرون آمده و دستاوردهای بزرگی برای ایران داشته است، امیدواریم که استیضاح کنندگان، منافع ملی را بر منافع جناحی و سایر مسائل خاص ترجیح دهند.  

حیدری عنوان کرد: به دعوت فراکسیون امید، وزیر نفت در مجمع این فراکسیون حاضر شد و گزارشی از پیشرفت‌های چند سال اخیر این وزارتخانه در زمینه‌های مختلف، اعم از اکتشاف، شناسایی منابع جدید، استخراج از میدان‌های مشترک، ایجاد سکوهای جدید، گازرسانی به مناطق مختلف و تولید بنزین ارائه کرده و به اعتقاد ما، عملکرد قابل توجهی در این مدت صورت گرفته است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش زنگنه در فراکسیون، مورد استماع نمایندگان قرار گرفت و دیدگاه‌هایی در این باره ارائه شد. پس از این نیز، رای‌گیری با برگه صورت گرفت و قریب به اتفاق نمایندگان فراکسیون با استیضاح مخالف بودند.

منبع: شانا

کلیدواژه: غلامرضا حیدری عضو فراکسیون امید مجلس استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم

به گزارش جماران؛ یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که گالانت از قرارگاه فرماندهی جبهه شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد، جایی که رایزنی‌های عملیاتی او با فرمانده تیپ «اوری گوردین» و افسران اطلاعات و عملیات و آتش‌نشانی انجام شد.

گالانت مدعی شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی موفق شده اند که نیمی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان را به شهادت برسانند!

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد