Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب موسوی قصه گوی خوزستانی راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی مربی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که با قصه «مهمان دیوانه» به بخش ملی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافته است در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: قصه‌گویی، هنر خوب گوش دادن و خوب حرف زدن را در بچه‌ها تقویت و خیلی از خلقیات آن‌ها را اصلاح می‌کند؛ به شرطی که قصه درست انتخاب و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر در اجرای قصه‌های قدیمی با استفاده از یک سری تکنیک‌های ابرازی آن‌ها را امروزی کنیم به‌راحتی می‌توانیم ضمن جذاب کردن قصه‌ها برای نسل حال حاضر، تمامی نکات مورد نظر در قصه‌ها ازجمله آداب و رسوم، فرهنگ‌ها، اخلاقیات و ... را به کودکان منتقل کنیم.

موسوی ادامه داد: اگر اقتضای سن کودکان در قصه‌گویی مدنظر قرار گیرد و در روایت آن‌ها متوسل به شیوه‌های جدید شویم به‌راحتی می‌توانیم فرزندانمان را زیر تور جادویی قصه‌ها ببریم.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره قصه گویی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در آیین اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره کتاب و رسانه با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما و برخی از مسئولان فرهنگی در سالن مهر و ماه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و از برگزیدگان آثار فاخر و برتر این جشنواره تجلیل شد.

در این دوره فرشید سِگار عکاس و مستند ساز خبری اهل مازندران، توانست رتبه نخست بخش چند رسانه‌ای بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی کتاب و رسانه را برای اثر «این قریه خادم کتاب است» کسب کند.

فرشید سِگار خبرنگار و عکاس خبری به عنوان دبیر بخش چند رسانه‌ای پایگاه خبری بلاغ نیوز و مدیر مسئول پایگاه خبری نکته آنلاین در عرصه تصویر و مستند حوزه خبر در استان مازندران فعال است.

دیگر خبرها

  • حماس سازوکاری بین‌المللی را برای تضمین انتقال کمک‌ها به غزه خواستار شد
  • انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • «طنزپهلو» فراخوان داد