Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@18:26:06 GMT

قیمت شیرینی شب یلدا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۹۱۵

ساعت24-رییس اتحادیه قنادان با بیان این‌که قیمت انواع شیرینی در شب یلدا بر اساس مصوبه تیر کمیسیون نظارت استان تهران است و هیچ افزایشی نخواهد داشت، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و بی‌کیفیتی شیرینی، آن را به وزارت صمت یا اتحادیه قنادان گزارش دهند.

علی بهره‌مند با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه شیرینی برای شب یلدا نداریم و همکاران ما آمادگی کامل برای ارائه شیرینی‌های متنوع  به مردم را دارند، خاطرنشان کرد: قیمت شیرینی برای شب یلدا هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و براساس مصوبه تیرماه کمیسیون نظارت استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از لحاظ مواد اولیه شیرینی نیز هیچ کمبودی وجود ندارد. همچنین در بازار آزاد نیز هیچ سوبسیدی از دولت نمی‌گیریم و مواد اولیه با قیمت آزاد است.

رییس اتحادیه قنادان در ادامه به قیمت هر کیلو شیرینی تر و خشک اشاره کرد و گفت: برای واحدهای درجه ۱، قیمت هر کیلو شیرینی تر ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرینی پاپیونی ۲۸ هزار تومان و شیرینی کیک یزدی ۲۱ هزار تومان است. بدیهی است که قیمت شیرینی در سایر واحدها پایین‌تر از این نرخ‌ها است.

به  گفته وی، برای کیک نیز قیمت مصوب نداریم و براساس عرف و کیفیت ارائه می‌شود.

بهره‌مند در پایان با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ وزارت صمت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم در زمینه گران‌فروشی است، تاکید کرد: همچنین مردم می‌توانند با شماره‌های ۶۶۹۴۴۴۹۹ یا ۶۶۹۴۴۴۱۱ که مرتبط با اتحادیه قنادان است، در وقت اداری تماس بگیرند و گران‌فروشی، کم‌فروشی و بی‌کیفیتی شیرینی‌ها را گزارش دهند که در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و شمس‌آذر در سامانه فوتبال تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس‌آذر در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر از ساعت ۱۸ _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و شمس‌آذر سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی وب‌گاه فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و شمس‌آذر

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و شمس‌آذر

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و شمس‌آذر دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744460

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • خوشحالی مرزنشینان کردستانی از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول