Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: دریا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با افزایش بادهای شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، به‌تدریج افزایش ابر و بر روی خلیج‌فارس و مناطق غربی استان رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شرایط دریا طی امروز با احتیاط شناورها در محدوده دریایی استان مساعد خواهد بود.

حمزه نژاد اضافه کرد: فردا دوشنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارش‌ها در مناطق غربی استان آغاز و به‌تدریج سایر نقاط استان را نیز در برمی‌گیرد و سبب رگبار باران و رعدوبرق گاه تگرگ، افزایش لحظه‌ای سرعت باد، آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان قابل‌ملاحظه خواهد بود و این سامانه روز پنجشنبه از استان خارج خواهد شد که توصیه می‌شود در این مدت تمهیدات لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: دریا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با افزایش بادهای شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

حمزه نژاد در پایان اظهار کرد: ازنظر دمایی، دوشنبه افزایش نسبی دمای کمینه،حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته نیز کاهش دمای کمینه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي امواج باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شرایط جوی در مناطق مختلف این استان ناپایدار خواهد شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر با وزش باد همراه است، افزود: تا روز شنبه هفته آینده شرایط جوی استان پایدار و آسمان عمدتا صاف خواهد بود و در این مدت بارشی نیز نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش ناپایداری و ابر و افزایش سرعت وزش باد به ویژه برای ساعات بعدازظهر پیش ‌بینی شده است که احتمال رگبار پراکنده باران و وقوع رعد و برق نیز طی این ۲ روز وجود دارد.

رحمن‌نیا با اشاره به نوسانات دمایی نقاط مختلف استان اظهار کرد: نوسان دماها طی روزهای آینده کم و روند کلی با شیب ملایمی برای پنج روز آینده افزایشی است.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را یک درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قابل ملاحظه رشد گیاهان با افزایش آلودگی صوتی
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور