Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:44:58 GMT

30 دستگاه ماشین آلات برف‌روب در سنندج مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۹۸۱

30 دستگاه ماشین آلات برف‌روب در سنندج مستقر شدند

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: 30 دستگاه ماشین آلات برف‌روب و نمک‌پاش در ۱۱ ستاد برف‌روبی در سنندج مستقر شد.

لقمان حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شهرداری سنندج آمادگی کامل برای مقابله با یخبندان در معابر اصلی شهر را دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با آغاز فصل سرما در راستای خدمات‌رسانی به موقع در زمان بارش برف، برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با یخبندان معابر اصلی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یازده ستاد برف‌روبی در مناطق مختلف و نواحی منفصل شهری سنندج برپا شده است.

وی اعلام کرد: ستادهای برف‌روبی در حوزه شهرداری منطقه یک در مسیر میدان گاز و خیابان 17 شهریور، دو ستاد درحوزه شهرداری منطقه دو در پارک مولوی و میدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه، دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف‌روبی در محلات شهرک زاگرس و 19/3 بهاران و نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن‌آباد هر کدام یک ستاد برپا شده است.

مهندس حیدری افزود: 30 دستگاه ماشین آلات برف‌روب و نمک‌پاش در 11 ستاد برف‌روبی به منظور خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در زمان بارش برف و یخبندان مستقر شده است.

وی عنوان کرد: ماشین آلات مستفر شده در ستادهای برف‌روبی شامل 4 دستگاه لودر، 4 دستگاه کامیون نمک‌پاش، 13 دستگاه گردیدر، 5 دستگاه کامیون برف‌روب و 3 دستگاه ده تن برف‌روب و یک دستگاه بیل است.

وی همچنین اضافه کرد: علاوه بر ماشین آلات برف‌روب و نمک‌پاش در ستادهای برف‌روبی تعداد 45 دستگاه خاور و 10 دستگاه نیسان در بخش حمل زباله در زمان بارش برف در ستادهای برف‌روبی در آماده باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با استقرار و تجهیز ماشین آلات در ستادهای برف‌روبی سطح شهر و آماده باش نیروهای ستاد برف‌روبی بتوانیم با اقدامات مناسب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برف سنندج شهرداری خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج گفت: دومین جشنواره عکاسی سنندج به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین‌المللی از استان‌های سراسر کشور در سنندج کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل روابط عمومی شهرداری سنندج، سرکوت نجفی، بعدازظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ششم اردیبهشت، روز سنندج ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آئین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره در فروردین ماه رزومه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: بر اساس تصمیم‌گیری تیم داوری متشکل از پنج نفر از داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری سنندج ادامه داد: ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران بوده که دارای رزومه ملی و بین‌المللی هستند.

نجفی با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ششم تا یازدهم اردیبهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

کد خبر 747940

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد