Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی نقش‌های هواشناسی اینگونه نشان می‌دهد که از امروز یکشنبه ۹۸/۰۹/۲۴ تا ۲۴ ساعت آینده در اغلب مناطق کشور جوی پایدار و بدون پدیده خاص جوی وجود دارد اما از روز سه شنبه موج تازه بارش‌ها از نوار غربی کشور آغاز می‌شود ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، با توجه به نقشه‌های ماهواره‌ای سازمان هواشناسی کارشناسان این سازمان از امروز یکشنبه 98/09/24 به مدت 24 ساعت برای اغلب نقاط کشور جوی پایدار بدون پدیده خاص پیش بینی کرده‌اند که در اغلب موارد آسمان نیمه ابری است، البته کارشناسان این سازمان با درنظر گرفتن ثابت نسبی جریان‌های جوی امروز آسمان اغلب شهرهای صنعتی مثل تهران، اصفهان، اراک و کرج را غبارآلود با غلظت بالای آلاینده‌های جوی گزارش و هوای این شهرها را برای گروه‌های حساس نا مناسب  اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا تا ۲ روز دیگر آرام است

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس خروجی مدل‌های پیشیابی هواشناسی با خروج سامانه بارشی از جو استان، طی ۴۸ ساعت آینده شرایط جوی در استان نسبتا پایدار و و یکنواخت پیش بینی می‌شود.

او افزود: از روز یکشنبه تا ۴ شنبه هفته پیش رو، با نفوذ سامانه جدید به جو استان، به تدریج از سمت غرب شاهد ناپایداری‌هایی به صورت وزش تند باد، رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

زارعی بیان کرد: به لحاظ دمایی روند افزایش دمای هوا تا اواسط هفته پیش رو قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۱۷ و ۵ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • امواج آرام خزری در مازندران
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان