Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،اداره کل هواشناسی هرمزگان برای امروز در مناطق غربی استان و خلیج فارس رگبار باران و رعد و برق پیش بینی کرد.

امروز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، بتدریج افزایش ابر و بر روی خلیج فارس و مناطق غربی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط دریا نیز امروز برای تردد‌های دریایی مساعد است.

فردا دوشنبه با افزایش باد‌های جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارش‌ها در مناطق غربی استان آغاز و بتدریج سایر نقاط استان را نیز در بر می‌گیرد وسبب رگبار باران و رعد و برق، تگرگ، افزایش لحظه‌ای سرعت باد، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان قابل ملاحظه خواهد بود و این سامانه روز پنجشنبه از استان خارج خواهد شد.

دریا روز‌های دوشنبه و سه شنبه با افزایش باد‌های شرقی و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش باد‌های غربی نسبتا مواج خواهد بود.

از نظر دمایی نیز دوشنبه افزایش نسبی دمای کمینه، حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته نیز کاهش دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت هوا هواشناسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارعی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشابی هواشناسی تا روز جمعه افزایش ابر، از اواخر وقت امشب با نفوذ توده هوای ناپایدار جوی گاهی وزش باد شدید در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و خطر برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها و ماهیت رگباری آنها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها، به ویژه در نیمه جنوبی، بخش مرکزی و شمال شرق استان دور از انتظار نیست.

زارعی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند تغییرات دما افزایشی است و به تدریج از فردا ظهر تا صبح جمعه تغییرات دما کاهشی خواهد بود.

به گفته وی با توجه به تقویت ناپایداری‌های جوی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هشدار سطح نارنجی در استان صادر شد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: در این هشدار پرهیز از سفر‌های غیرضرور، خودداری از تردد در محور‌های مواصلاتی همجوار از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان عدم توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تامین پوشش و تجهیزات گلخانه‌ها و پرهیز از عملیات کشاورزی توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد