Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، موسسه نیکوکاری «رعد الغدیر» و شرکت تولیدی «کارال» طرحی سراسری برای جمع‌آوری قابلمه و ظروف فلزی مستعمل اجرا می‌کنند تا با درآمد حاصل از بازیافت آن‌ها یک مرکز اشتغال‌زایی معلولان در شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شود.

چهارمین دوره این طرح که «خشت‌های سلامت» نام دارد به‌تازگی آغازشده است و همه افراد از سراسر کشور می‌توانند با اهدای ظروف کهنه و بلااستفاده در این طرح شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین دوره طرح خشت‌های سلامت که از آبان 96 تا آذر 97 ادامه داشت با مشارکت ایرانیان نیکوکار بیش از 18 هزار ظرف مستعمل جمع‌آوری و یک مرکز آموزش مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای برای معلولان در الیگودرز لرستان راه‌اندازی شد. در دوره‌های پیشین این طرح نیز یک مدرسه با ۳ کلاس با ظرفیت ۹۰ دانش‌آموز در روستای محروم دیماندول استان لرستان و یک خانه بهداشت در روستای کردشامی استان چهارمحال و بختیاری ساخته شد.

حالا چهارمین دوره طرح خشت‌های سلامت به راه‌اندازی کمپین # یار شو در فضای مجازی منجر شده است و گروهی از هنرمندان و چهره‌های محبوب نیز به این کمپین پیوسته‌اند. در این طرح 20 فروشگاه در تهران و 15 فروشگاه در شهرهای بزرگ ازجمله اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان و... برای دریافت ظروف کهنه از شهروندان همکاری می‌کنند. طبق روال سال‌های قبل شرکت کارال به شهروندانی که در این کار خیر مشارکت کنند برای خرید محصولات این شرکت بن‌های تخفیف هدیه می‌دهد. طبق پیش‌بینی به ازای جمع‌آوری هر 1500 ظرف مستعمل برای یک فرد معلول شغل دائمی با درآمد مستمر ایجاد می‌شود. برای مشارکت در این طرح و اطلاع از نشانی پایگاه‌های تحویل ظروف در تهران عدد 100 و در شهرستان‌ها عدد 110 را به شماره 500028490 پیامک کنید.

انتهای پیام/

20 / 20 موسسه نیکوکاری «رعد الغدیر» شرکت تولیدی «کارال» جمع‌آوری قابلمه و ظروف فلزی مستعمل اهدای ظروف کهنه و بلااستفاده مرکز آموزش مهارت‌های شغلی و حرفه ای مرکزی برای معلولان در الیگودر طرح خشت‌های سلامت معلو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: در آستانه هفته سلامت و با توجه به شعار هفته سلامت ۱۴۰۳  با عنوان سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت ۳۴۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه آزادی آموزش‌های کمک‌های اولیه نجات را فرا گرفتند.

سیدحمید حسینی افزود: در این دوره که به همت واحد آموزش همگانی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور صورت گرفت، مبحث آشنایی با اورژانس و نحوه درخواست کمک از اورژانس آموزش داده شد.

وی گفت: دوره آموزشی احیای قلبی ریوی و رفع انسداد راه هوایی نیز برای ۶۰ نفر از اولیا و ۱۵ نفر از آموزگاران دبستان پسرانه منتظریان نیشابور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • نحوه صحیح چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی + فیلم
  • ریواس کجا می‌روید؟ چند است؟ فواید ریواس چیست و چطور باید آن‎را خورد؟
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز