Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جشنواره زمستان بیدار ماه آینده با برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح ملی و با حضور هشت استان به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی همچنین از احداث اولین دوچرخه کابلی و هوایی کشور در این مجموعه گردشگری خبرداد و گفت: توسعه فضای سبز، اصلاح مبلمان محوطه پروژه،  احداث تونل نور هم از دیگر اقداماتی است که برای زیبایی بصری این مجموعه احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی  با بیان اینکه بزودی آیین کلنگ‌زنی این پروژه انجام و زمینه‌های احداث آن به سرعت فراهم می‌شود، بیان  کرد: وضعیت نامناسب و کمبود سرویس بهداشتی در این مجموعه موجب نارضایتی برخی گردشگران بود که ساخت سرویس بهداشتی جدید با ۲۰ چشمه بزودی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این پل برند گردشگری مشگین‌شهر است، ادامه داد: پیش بینی شده از  سال آینده جهت جذب گردشگر بیشتر برای این مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای را نیز در سایت B مجموعه احداث شود.

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر افزود: سینما هفت بعدی، تونل نور و نور پردازی همزمان  شروع فصل گردشگری سال آینده در این مجموعه ایجاد می‌شود.

قربانی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه گفت: در کنار کارهای عمرانی هر سال بودجه جداگانه‌ای برای اقدامات فرهنگی در این مجموعه گردشگری در نظر گرفته شده است بطوریکه نمونه آن برگزاری مسابقه استعدادیابی فصل جدید است که هر هفته روز جمعه در سینمای پل معلق اجرا می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری پل معلق اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری پل معلق اردبیل گردشگری پل معلق اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهمن اخلاقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شد.

وی سال‌ها سابقه کار در مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان را دارد.

اخلاقی جایگزین امیر کرم زاده شد که دو سال و نیم مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بود.

وی قرار است امروز به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معارفه شود.

یکی از انتقادات از مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان تغییر مکرر مدیران کل در این مجموعه است به صورتی که در شش سال اخیر این اداره کل پنج مدیرکل و سرپرست را به خود دیده است.

حالا باز هم قرار است این اداره کل مهم به مدت نامعلومی با سرپرست اداره شود.

کد خبر 6085239

دیگر خبرها

  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • ۲ مجموعه ورزشی در جنوب تهران احداث می‌شود