Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:49:59 GMT

تالار حافظ سبزپوش شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۲۷۲

تالار حافظ سبزپوش شد

شاخص کل بورس و اوراق بهادار دومین روز کاری خود در هفته جاری را نیز در ادامه روند رو به رشد روز گذشته خود با رشد ۱۸۲۳ واحدی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (یکشنبه 24 آذر) دومین روز کاری خود در هفته جاری را نیز در ادامه روند رو به رشد روز گذشته خود با رشد 1823 واحدی آغاز کرد و در ارتفاع 345 هزار و 115 واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، خساپا – سايپا، رمپنا - گروه مپنا (سهامي عام)، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، شپنا - پالايش نفت اصفهان و خودرو - ايران‌ خودرو صبح امروز در لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها 2 نماد وبملت - بانك ملت و رمپنا - گروه مپنا (سهامي عام) تنها روند نزولی داشتند.

 

همچنین بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس نمادهای فملی با 267 واحد، فولاد با 231 واحد، تاپیکو با 118 واحد، نوری با 107 واحد، خودرو با 89 واحد و شیران با 68 واحد بیشترین تاثیر مثبت را صبح امروز بر شاخص کل بورس گذاشتند و تنها نماد رمپنا با 80 واحد بود که تاثیر منفی بر شاخص کل بورس داشت.

 

بنابراین گزارش، شاخص کل فرابورس امروز (یکشنبه 24 آذر) با رشد 66 واحدی در ارتفاع 4 هزار و 515 واحد قرار گرفت. صبح امروز نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس، بجهرم - توسعه مولد نيروگاهي جهرم، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، دتوزيع - توزيع دارو پخش، تبرك - گروه كارخانجات صنعتي تبرك و كمرجان - بازرگاني و توليدي مرجان كار در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس قرار داشتند که در میان آنها تنها نماد ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان روند نزولی داشت.

 

 

این در حالی است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (شنبه 23 آذر) اولین روز کاری خود در هفته جاری را با روند صعودی آغاز کرد و رشد 1735 واحدی داشت و با این رشد در ارتفاع 341 هزار و 122 واحد قرار گرفت و در ادامه روز این روند صعودی همچنان باقی ماند تا جایی که در پایان معاملات روز گذشته شاخص کل بورس با رکوردشکنی و رشد ۳۹۰۴ واحدی در ارتفاع ۳۴۳ هزار و ۲۹۱ واحد ایستاد. بر اساس جدول معاملاتی روز گذشته شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۰۴۵ واحد رشد معادل ۱.۱۵ درصد به ۹۱ هزار و ۹۵۰ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۹۸۲ واحد رشد معادل ۱.۸۸ درصد به ۱۰۷ هزار و ۱۸۳ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۳۲۴ واحد افزایش، معادل ۱.۸۸ درصد به ۷۱ هزار و ۶۲۱ واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۹۸۳ واحد رشد معادل ۱.۲۴ درصد به ۴۰۵ هزار و ۵۵۰ واحد، شاخص بازار اول با ۲۲۴۹ واحد افزایش معادل ۰.۹۲ درصد به ۲۴۶ هزار و ۴۵۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۵۹۴ واحد رشد معادل ۱.۵۱ درصد، به ۷۱۱ هزار و ۸۳۱ واحد رسید.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس نمادهای فملی، رمپنا، شنران، فولاد، شیران و شپنا به ترتیب با 367، 241، 113، 106، 100 و 78 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و تنها نماد وبملت با 69 واحد بود که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشت. نمادهای وبملت - بانك ملت،  وتجارت - بانك تجارت، ونوين - بانك‌اقتصادنوين‌، رمپنا - گروه مپنا (سهامي عام)، خساپا – سايپا، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و شپنا - پالايش نفت اصفهان صبح امروز در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند و تنها 2 نماد وبملت - بانك ملت،  وتجارت - بانك تجارت صبح امروز روند نزولی داشتند و باقی نمادها به رنگ سبز به نمایش درآمده اند.

 

در پایان معاملات روز گذشته نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، ونوين - بانك‌اقتصادنوين، رمپنا - گروه مپنا (سهامي عام)، خساپا – سايپا، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و شپنا - پالايش نفت اصفهان در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها تنها نماد وبملت - بانك ملت روند نزولی داشت و باقی نمادها با رنگ سبر در نمایشگر تالار شیشه ای به نمایش درآمدند.

 

شاخص صنایع کاشی و سرامیک با ۶۲۲ واحد صعود معادل ۵.۰۹ درصد به ۱۲ هزار و ۵۸۹ واحد، سایر معادن با ۴۱۵۴ واحد افزایش معادل ۴.۳۷ درصد به ۹۲ هزار ۲۲ واحد، زراعت ۳۴۳۰ واحد رشد معادل ۳.۷۴ درصد به ۹۵ هزار و ۵۰ واحد، محصولات چوبی ۱۲۶۷۶ واحد افزایش معادل ۳.۶۷ درصد به ۳۵۷ هزار و ۹۳۰ واحد، کانی غیرفلزی با ۵۹۹ واحد رشد، معادل ۳.۵۷ درصد به ۱۷ هزار و ۳۸۱ واحد، محصولات کاغذ با ۲۸۸۷ واحد افزایش معادل ۳.۰۴ درصد به ۹۷ هزار و ۸۷۴ واحد، ماشین آلات با ۲۹۹۹ رشد معادل ۳.۰۳ درصد به ۱۰۱ هزار و ۸۵۹ واحد رسید. قیمت سهام نمادهای بالبر، ونوس، کپارس، غنوش، غبشهر، سبهان و خلنت بیشترین افزایش قیمت و نمادهای دزهراوی، پکویر، ستران، آسیا، ولملت، پرداخت و سفانو بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

 

همچنین در پایان معاملات روز گذشته بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس نمادهای فملی با ۴۴۰ واحد، تاپیکو با ۲۹۲ واحد، فارس با ۲۱۰ واحد، فولاد با ۲۰۶ واحد، پارس با ۲۰۳ واحد، نوری با ۱۴۹ واحد و رمپنا با ۱۴۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند و در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس در ۵۲۶ هزار و ۲۲۶ نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۲۴۸ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۵ هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان فعالیت های مسجدی قرآن استان بوشهر فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی