Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:05:37 GMT

آلودگی تا سه‌شنبه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۳۲۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 18 MB

        

کد خبر 4797859 محمدعلی پورنیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی آلودگی هوا آب و هوا مرکز پایش آلودگی هوا تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال مجلس شورای اسلامی بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی سازمان هواشناسی حسن روحانی آندره استراماچونی آب و هوا شهر تهران امام خمینی ره آلودگی هوا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در این استان از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آتی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از اداره کل هواشناسی و براساس الگوی نقشه‌ها، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناختی با تداوم ناپایداری جوی تا روز شنبه هشتم اردیبهشت به تناوب وزش باد شدید در برخی نقاط گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی از مخاطرات این شرایط جوی است.

براساس این هشدار هواشناسی، منطقه اثر سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های زیرکوه، بیرجند، خوسف، طبس، قاینات، نهبندان و درمیان است و فردا (جمعه) شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه خواهد بود.

لغزندگی و احتمال کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت تگرگ به بخش کشاورزی، خسارت به قنوات و تاسیسات زیربنایی، اختلال در ترددهای جاده‌ای، خطر برق گرفتگی بر اثر صاعقه و خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت نیز وجود دارد.

پرهیز از استقرار و صعود به مناطق مرتفع، اتراق یا چرای دام در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوهنوردی و سفرهای غیرضروری همچنین لایروبی کانال‌ها، آب روها و دهانه پل‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و آمادگی نهادهای مرتبط با مدیریت بحران از توصیه‌های هواشناسی در این مدت است.

همچنین روند تغییرات دما تا صبح فردا کاهشی است.

فعالیت سامانه بارشی جدید عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از دیروز شدت گرفت که اداره کل هواشناسی استان چهارم اردیبهشت در این زمینه هشدار نارنجی صادر کرد.

بارش‌ شدید باران در برخی مناطق استان از جمله شهرستان زیرکوه سبب سیلاب و خسارت شد و عصر امروز نیز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه‌های فصلی را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله