Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز روند بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ از روز اول دی در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 99 از سوی رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور لایحه بودجه سال 99 را در روز یکشنبه گذشته(17 آذر) تقدیم مجلس کرد که نسخه چاپی آن در اختیار نمایندگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس 10 روز فرصت دارند تا پیشنهادات‌ خود را نسبت به لایحه تقدیمی بودجه 99 ، به کمیسیون‌های تخصصی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: ۴۰ هزار میلیارد نقدینگی را دیدند؛ ۱۵۰۰ هزار میلیارد نقدینگی را نه افزایش ۱۰۰۰ درصدی مطالبات بانک مرکزی از دولت +جدول چه میزان از درآمد افزایش قیمت بنزین به مردم رسید +جدول پیش‌بینی سازمان برنامه از عملکرد بودجه سال ۹۸ +جدول

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است پس از تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه 99، این کمیسیون کار خود را برای بررسی این لایحه آغاز کند.

نعمتی با اشاره به زمان دقیق آغاز روند بررسی لایحه بودجه 99 در کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجا شده، قرار است کمیسیون تلفیق بودجه 99 از روز یکشنبه( اول دی‌ماه) روند بررسی بودجه سال 99 را آغاز کند.

 براساس لایحه بودجه سال 99 کل کشور، سقف کل بودجه کشور در سال آینده، 1988 هزار میلیارد تومان است که از این رقم 1483 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی و 484 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت است. 

همچنین منابع بودجه عمومی دولت در لایحه بودجه سال 99، بیش از 563 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که 484 هزار میلیارد تومان منابع عمومی و 79 هزار میلیارد تومان منابع اختصاصی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین بهروز نعمتی نمایندگان مجلس مجلس بودجه ۹۹ کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه

در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت درامدهای مالیاتی مصوب شده در بخش اول را حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان کاهش داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  در بخش دوم لایحه بودجه 1403 درامدهای مالیاتی  دولت حدود 1148همت ذکر شده است این درحالی است که در بخش اول لایحه بودجه که به تصویب مجلس رسیده و قانون شده درامدهای مالیاتی حدود 1220 همت ذکر شده بود.

بر این اساس سقف درامدهای مالیاتی مندرج در بخش دوم بودجه با کاهش 72 هزار میلیارد تومانی مواجه شده است.

نکته حائز اهمیت اینکه درامدهای گمرکی یا مالیات بر واردات هیچ گونه تغییری نسبت به بخش اول بودجه 1403 نداشته است.

گفتنی است، در سال گذشته درامدهای مالیاتی قانون بودجه 740 همت بود که با تحقق 108 درصدی حدود 806 هزار  میلیارد تومان به خزانه واریز شد.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن پرداخت این است که بر اساس اعلام نمایندگان مجلس در بخش دوم بودجه،  حدود 85 هزار میلیارد تومان به منابع ناشی از فروش اوراق افزوده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه