Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:56:48 GMT

واکنش کوتنییو به تمدید قرارداد با بایرن

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۵۱۴

واکنش کوتنییو به تمدید قرارداد با بایرن

ستاره برزیلی بایرن مونیخ بعد از درخشش برابر وردربرمن به احتمال ماندن در باواریا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، کوتینیو بهترین بازی خود با پیراهن بایرن مونیخ را به نمایش گذاشت.

او در دیدار برابر وردربرمن در هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا توانست سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد تا شب درخشانی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره برزیلی به صورت قرضی و تا پایان فصل با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او درباره این سوال که در بایرن خواهد ماند این گونه پاسخ داد: من با بایرن یک فصل قرارداد دارم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بازیکنی تاثیرگذار برای تیمم باشم. باید منتظر ماند.

بایرن مونیخ با درخشش کوتینیو توانست در دیدار برابر وردربرمن با وجود آنکه با یک گل از حریف عقب بود اما با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی برسد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

بایرن مونیخ برای یک فصل خرید کوتینیو ۸ و نیم میلیون  یورو به بارسلونا پرداخت کرده است و رقم نهایی خرید او ۱۲۰ میلیون یورو است و بعید به نظر می‌رسد که بایرن چنین رقمی را برای خرید این ستاره برزیلی پرداخت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو پانزده ماه قبل با امضای قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی جدا شد و به آرسنال پیوست و قرارداد فعلی او با این باشگاه در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.


با وجود اینکه مدت زمان زیادی از قرارداد او باقی نمانده اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با باشگاه آرسنال نیست و مشخص نیست که این بازیکن فصل آینده هم به حضورش در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

پیش از این گفته شده بود که دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس و فیورنتینا علاقه بسیاری به جذب او دارند و مدیر برنامه این ستاره ایتالیایی هم تایید کرده که باشگاه آرسنال هنوز پیشنهادی برای امضای قرارداد جدید به او ارائه نکرده است.


ژوائو سانتوس در این باره به خبرنگاران گفت:" ما عجله‌ای برای تصمیم گیری درباره آینده نداریم. اگر آرسنال یک یا دو ماه دیگر هم تماسی برای امضای قرارداد جدید با ما بگیرد، مشکلی نخواهیم داشت.


آیا جورجینیو مشتاق بازگشت به ایتالیا است؟ البته که همینطور است چون او در این کشور بزرگ شده و همه چیز در ایتالیا را دوست دارد."

دیگر خبرها

  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟