Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:19:05 GMT

آتش‌سوزی منزل مسکونی در بیرجند/ یک نفر مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۵۲۰

آتش‌سوزی منزل مسکونی در بیرجند/ یک نفر مصدوم شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بیرجند از وقوع حادثه آتش‌سوزی در خیالبان امالمت بیرجند خبر داد و گفت: این حادثه یک نفر مصدوم بر جای گذاشت.

علی حسینی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش‌سوزی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شهر بیرجند  به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفاء حریق به محل حادثه در امامت بیرجند اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای آتش‌نشانی به‌سرعت آتش خاموش شد، بیان داشت: آتش‌نشانان ضمن انجام عملیات اطفاء حریق موفق شدند در کمترین زمان ممکن نسبت به ایمن‌سازی مکان مورد نظر اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بیرجندبا بیان اینکه این حادثه یک نفر مصدوم بر جای گذاشت، عنوان کرد: این فرد به شدت بر اثر آتش‌سوزی مصدوم شده و همچنین به‌دلیل گستردگی حریق دو اتاق در آتش سوخته است.

حسینی مطرح کرد: هم‌اکنون آتش مهار شده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی شهر بیرجند در  دست بررسی است.

انتهای پیام/69039/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی آتش سوزی منزل مسکونی مصدوم خیابان امامت بیرجند حسینی آتش نشانی بیرجند مهار آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد