Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: این جلسه بین خودمان بود، اساسنامه تیپ شرکت ها و سازمان های وابسته از وزارت کشور به شهرداری ابلاغ شد و همه شرکت ها باید خود را با آن تطبیق دهند.

وی افزود: این کار بزرگی بود که باید از آقای رسولی برای پیگیری و به ثمر رساندن آن تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تصریح کرد: بحث گزارش رسیدگی هیات آسیب دیدگان حوادث اخیر نیز مطرح شد و خانم امانی و آقای میرلوحی با دو خانواده ملاقات داشتند.

وی به استعفای آقای پورسیدآقایی نیز اشاره کرد و گفت: استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک نیز مطرح شد و برخی ناراحت بودند و کسی ابراز خوشحالی نکرد.

هاشمب در پاسخ به این سوال که آخرین بار کی از مترو استفاده کردید گفت: آخرین بار یک هفته پیش بود، آن زمان که من سوار شدم شلوغ نبود، اما الان گزارش هایی می آید که مترو خیلی شلوغ است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار سپاهان برابر استقلال چند روز پس از شکست طلایی پوشان اصفهانی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال اولین بازی نیم فصل دوم مورایس و شاگردانش بود که با شکست در ورزشگاه آزادی همراه شد و فشار را روی این تیم بیشتر کرد.

این بخشی از هزینه‌های مورایس در این بازی مهم بود و چند بازیکن این تیم نیز در این مسابقه فیزیکی و پرفشار دچار مصدومیت شدند. فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد در جریان نیمه اول دچار این مشکل شدند و آریا یوسفی هم که شدت آسیب او بالاتر بود 2 ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تمرینات و مسابقات سپاهان را از دست داد.

در این بین آسیب دیدگی فرشاد احمدزاده خیلی زود و پس از یک مسابقه رفع شد و در شرایطی که آریا یوسفی هنوز شرایط حضور در تمرین تیم را ندارد، محمد جواد حسین نژاد از روز چهارشنبه در تمرینات سپاهان آفتابی شد و کار انفرادی را برای اضافه شدن به تمرینات گروهی آغاز کرده است.

حسین نژاد یکی از بازیکنان خلاق و کلیدی سپاهان در این فصل به شمار می‌رود که بازگشت او در فاصله نزدیک به 6 روز مانده به دیدار برابر تراکتور خبر بسیار خوبی برای سپاهانی‌ها به شمار می‌رود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عکس| بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر انقلاب
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • بارش‌های اخیر آسیب جدی به بازار تاریخی اراک وارد نکرد