Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:43:28 GMT

استان کرمان ۲۱۸ امامزاده و بقعه متبرکه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۵۷۱

استان کرمان ۲۱۸ امامزاده و بقعه متبرکه دارد

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه کرمان گفت: استان کرمان در مجموع ۲۱۸ امامزاده و بقعه متبرکه دارد که ۲۰ امامزاده به عنوان امامزاده شاخص کشوری هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام رضا حدادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان امروز، یکشنبه، 24 آذر گفت: یکی از ویژه برنامه‌های مهم فرهنگی سازمان اوقاف کرمان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل اماکن متبرکه به قطب فرهنگی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر اجرای دستورالعمل‌های معاونت فرهنگی سازمان اوقاف بیش از ۱۲ شناسه برنامه فرهنگی مهم طی ایام سال با محوریت بقاع متبرکه برگزار می‌شود که اجرای آن توسط دست‌اندرکاران اماکن متبرکه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حدادی با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار خادم به صورت افتخاری، ثابت و هیئت امنایی در بقاع متبرکه استان کرمان بیان کرد: آموزش‌های توجیهی، ساماندهی و نظارت بر این افراد از جمله برنامه‌های این معاونت است که در همین راستا طی اقدامی برای ۱۰۰ نفر از خادمان ثابت کارت شناسایی خادم صادر شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه کرمان تأکید کرد: استان کرمان در مجموع ۲۱۸ امامزاده و بقعه متبرکه دارد که ۲۰ امامزاده به عنوان امامزاده شاخص کشوری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی اوقاف بقاع متبرکه حدادی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز