Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@02:26:55 GMT

ادمین کانال داعش در ایران کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۵۹۶

ادمین کانال داعش در ایران کیست؟

جدید ترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران که به زودی روانه بازار می شود.

به گزارش مشرق، مار و پله؛ جدید ترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران که به زودی روانه بازار می شود.

تا به حال کتاب‌های متنوعی درباره اعضای گروهک داعش نوشته شده؛ ولی هیچ‌کس از ادمین کانال‌های داعش که در ایران فعالیت می‌کرد، خبری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی نمی‌داند این ادمین می‌تواند یک زن بیست و چند ساله باشد، زنی که مادر دو سه تا بچه قد و نیم‌قد است. زنی که با دو بچه راهی افغانستان شده، مدتی آنجا زندگی کرده و بعد دست بچه هایش را گرفته و از سرزمین داعش فرار کرده و برگشته است به  ایران.

زنی ریزنقش با قد کوتاه زنی که می‌تواند در یکی استان‌های شرقی، غربی یا جنوب شرقی کشور سکونت داشته باشد.

"مار و پله" کتاب جدید نشر شهید کاظمی، روایت جذابی از زندگی "خانم ادمین" است، عنصر پیوستی گروهک داعش! زنی که از صحنه‌های دلخراش کشتار داعش، لذت می‌برد و فکر می‌کند دیدن اجرای حکم دین، خوب است.
زنی که وقتی دستگیر می‌شود، اعترافات جالبی درباره امیران داعش مطرح می‌کند.
این کتاب را بخوانید و ببینید داعشی‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنند و چه چیزهایی برای‌شان ارزش دارد.

مار و پله؛ جدید ترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران که به زودی روانه بازار می شود.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند بعد از انتشار از طریق سایت  رسمی انتشارات شهید کاظمی(nashreshahidkazemi.ir) من و کتاب (manvaketab.ir)  و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین کتاب انتشارات شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روش برای آموزش قوانین زندگی به فرزندانتان (فیلم)




منبع:پیج ravanshenasee_koodak_

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • یک روش برای آموزش قوانین زندگی به فرزندانتان (فیلم)
  • «شاهزاده سرین» کیست و در ایران چه می‌کند؟
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • شاهزاده سرین کیست و در ایران چه می‌کند؟
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • نویسنده «مار و پله»: از مامور امنیتی پرونده مدینه متشکرم