Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سجادی گفت: ۸۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین استان سیستان و بلوچستان و کمک‌های ستاد دیه کشور از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد شدند. تاریخ انتشار: 09:35 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۹۳۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۸۲ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین استان سیستان و بلوچستان و کمک‌های ستاد دیه کشور از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عبدالحسین سجادی اظهار کرد: در این مدت ۸۲ تن از زندانیان جرائم غیر عمد، ۵۹ زندانی مهریه و نفقه، ۵ زندانی ناتوان در تامین دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کار و ۱۸ زندانی محکومیت مالی غیرکلاهبرداری از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه میزان بدهی این افراد ۱۱۴ میلیارد ریال بود اضافه کرد: ۷ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال از این میزان بدهی توسط کمک ستاد دیه و صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در خصوص گذشت، شاکیان یکی از بزرگترین حامیان ستاد دیه هستند به گونه‌ای که با تلاش ستاد دیه بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط شاکیان این پرونده‌ها بخشیده شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: میزان آورده مددجویان ۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال بوده همچنین ۲۲ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانک‌های عامل – پرداخت از طرف شرکت‌های بیمه و اعسار به زندانیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: آزادی ۸ زندانی غیرعمد از طریق موقوفه واعظ قزوینی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد دیه زندانیان جرائم غیر عمد آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان