Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۴ آذر) مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری ها، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش کمیسیون عمران در مورد مغایرت‌های آیین‌نامه‌های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد خسارات و پیامد‌های سیلاب‌های اخیر کشور، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با مخاطرات ناشی از هجوم ملخ‌های صحرایی به عرصه‌های طبیعی و اراضی کشاورزی و گزارش کمیسیون بهداشت مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود بیشتر بخوانید: ۷ گزینه ریاست جدید جمعیت هلال احمر چه کسانی هستند؟ ۷ گزینه ریاست جدید جمعیت هلال احمر چه کسانی هستند؟ منبع: ایرنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جمعیت هلال احمر مجلس تحقیق و تفحص از هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعایی درباره لایحه حجاب

به گزارش «تابناک»، هادی طحان نظیف در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده‌ است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جاهایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بررسی خدمات پایگاه‌های هلال احمر اردکان
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • خبر فوری سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • بررسی فعالیت‌های شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲