Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرانک لمپارد پس از شکست خانگی مقابل بورنموث، در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد.
به گزارش آریا، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل بورنموث قرار گرفت و با نتیجه 0-1 مغلوب این تیم شد. دن گاسلینگ در دقایق پایانی با به ثمر رساندن یک گل عجیب، باعث شکست آبی پوشان شد تا اوضاع برای آن‌ها کم کم رنگ و روی بحرانی به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرانک لمپارد پس از بازی به سوالات زیر پاسخ داد:
نتیجه‌ای ناامید کننده؟
بله احساس ناامیدی دارم؛ اما حتی قبل‌تر و زمانی که از این موارد مصون بودم نیز حسش را داشتم که حالا به واقعیت تبدیل شده است. اگر در بهترین فرم و شرایط نباشیم، باید راه دیگری را پیدا کنیم.
خستگی تیم
واقعا نمی‌خواهم تمامی اوقات این موضوع را بهانه کنم. جدا از منچسترسیتی، وقتی مقابل تیمی با نظم و سازمان یافته بازی می‌کنیم، نمی‌توانیم راهی بیابیم.  
حرکت رو به جلو
باید اولویت بندی و یک فوریت در دستور کار خود داشته باشیم و خطوط تیم حریف را مورد حمله قرار دهیم. نباید بدون ریسک بازی کنیم چون حس می‌کنم در حال حاضر این طور است. در مورد ترس اطلاعی ندارم. در برابر طرفداران خودی مشخص است که آن طور که باید خوب بازی نمی‌کنیم. موقعیت‌های پرتعدادی ایجاد می‌کنیم اما گل‌های احمقانه‌ای دریافت می‌کنیم. بعضی اوقات نیز در خلق موقعیت ناتوان هستیم. به اندازه کافی هواداران را از بازی خود سر ذوق نمی‌آوریم.  
جو ورزشگاه
آن‌ها را سرزنش نمی‌کنم. من اولین نفری هستم که حرف هواداران را قبول دارم اما امروز این موارد را نمی‌گفتم. بازی بسیار کند بود و برای این نباید هواداران را سرزنش کرد. مسئولیت این مورد با بازیکنان است.  
باید کار بیش‌تری انجام بدهید؟
شرایط تیم دشوار است. این یک امتحان بود و حالا باید راه دیگری را مورد سنجش قرار دهیم.  
شکایتی از سیستم VAR ندارید؟
خیر.  
هفته دشواری پیش رو دارید؟
بعد از چنین مسابقاتی در رختکن حضور پیدا می‌کنم و نمی‌خواهم خودم و بازیکنان را جدا کنم. هفته طولانی در پیش داریم و بازیکنان می‌توانند چند روز برای خود به بیرون بروند اما وقتی بازگشتند باید به سختی برای بازی مقابل تاتنهام تمرین کنیم. باید اعتراف کرد که در این لحظه به اندازه‌ای که باید خوب نیستیم.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لمپارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر ستاره پرسپولیس بعد از گلزنی به صنعت نفت خوشحالی جنجالی انجام داد و حرکت ناشایست این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی او را یک جلسه محروم کند. محرومیتی که بعید است کسی به آن معترض باشد. بحث اصلی در خصوص محرومیت دانیال این است که کمیته انضباطی او را از بازی مقابل سپاهان در لیگ محروم کرده است. این درحالیست که بازی بعدی سرخ پوشان در جام حذفی و مقابل آلومینیوم خواهد بود. با توجه به حساسیت بالای بازی مقابل سپاهان و رقابت نفسگیر پرسپولیس با استقلال برای قهرمانی در لیگ، طبیعتا هواداران و کادرفنی پرسپولیس دوست داشتند محرومیت دانیال در بازی جام حذفی اعمال می‌شد و این بازیکن تاثیرگذار می‌توانست تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان در لیگ همراهی می‌کرد.

با این حال اسماعیلی فر در این بازی مهم محروم است و پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد. این درحالیست که امید نورافکن ستاره سپاهان وقتی دقیقا حرکت مشابه‌ای با اسماعیلی فر در مواجه با هواداران پرسپولیس انجام داده بود، فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شد و در حکم کمیته انضباطی ذکر نشده بود این محرومیت فقط در لیگ برتر اعمال می‌شود. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به رای متفاوت کمیته انضباطی برای محرومیت اسماعیلی فر و نورافکن به شدت معترض شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس