Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسؤولانی که بدهی بزرگ شهرداری قزوین به بانک شهر را به وجود آوردند باید جوابگوی عملکرد خود باشند، چرا که امروز هر شهروند قزوینی روزانه یک هزارتومان قسط به این بانک می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه شب گذشتۀ شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قزوین برای دریافت وام بانک شهر مجوزی نداشته و نباید اقساط و زمان بازپرداخت آن را به تعویق می‌انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حسابرسان، گزارش‌های حسابرسی شهرداری قزوین را هر ساله ارایه می‌دهند و اشتباهات گذشته مسؤولان شهرداری را متذکر می‌شوند ولی هیچ اقدامی در جهت رفع آن‌ها انجام نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: گزارش‌های حسابرسی را باید جدی گرفت و با مسؤولانی که باعث به وجود آوردن زیان به شهرداری قزوین شدند، برخورد کرده و آن‌ها را مواخذه کرد.

حق‌شناس اظهار کرد: مسؤولانی که بدهی بزرگ شهرداری قزوین به بانک شهر را به وجود آوردند باید جوابگوی عملکرد خود باشند و توضیح دهند که چرا این کار را انجام دادند.

وی با بیان اینکه نباید شهر قزوین را ارزان فروخت، خاطرنشان کرد: باید گلوگاه‌های تخلف که در شهرداری قزوین است شناسایی شود تا در جهت رفع آن‌ها تصمیم‌های مربوطه اتخاذ گردد.

روزانه هر شهروند یک هزار تومان به بانک شهر می‌دهد

در ادامه این جلسه، احد چگینی گفت: وام شهرداری قزوین به بانک شهر همچنان باقی است و ماهانه 6 تا 7 میلیارد تومان به این بانک بهره پرداخت می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: مسؤولان شهرداری و اعضای شورا باید تدبیری اتخاذ کنند تا پرداخت بدهی شهرداری به بانک شهر به پایان برسد.

وی بیان کرد: روزانه هر شهروند قزوینی یک هزار تومان به بانک شهر بهره پرداخت می‌کند که انجام این مهم ظلم بزرگی بر حق آن‌ها است و باید چاره‌ای در جهت رفع آن اندیشید.

چگینی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه مجموعه مدیریت شهری و سازمان همیاری، شهرداری قزوین سهامدار 40 درصد شرکت نمایشگاه‌ها نیست بلکه باید از سود درآمد این شرکت 40 درصد بهره ببرد.

در ادامه این جلسه، فرج‌اله فصیحی‌رامندی گفت: باید طبق گزارش حسابرسی، یک گروه حسابرسی تشکیل شود تا صحت و سقم حساب‌های شهرداری با بانک‌ها را بررسی کنند و نظر دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: همچنین حسابرس گزارش داده که لیست املاک شهرداری قزوین فاقد اطلاعات است که باید در این راستا بانک اطلاعاتی تشکیل شود تا این لیست مشخص گردد.

انتهای پیام/77009

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قزوین بدهی بانک شهر حسابرسی اطلاعات املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است .

به گفته وی  تردد از محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین مسیر (شمال به جنوب) محدوده بایجان و حدفاصل وانا تا آب اسک گزارش شده است. 

او می گوید: ترافیک نیمه سنگین آزادراه رشت – قزوین وبالعکس محدوده‌های پارک جنگلی سروان و ورودی شهررودبار و تردد روان در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

وی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و مهرشهر ،آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک را شاهد هستیم. 

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • بارش باران بهاری و لطافت هوا در قزوین + فیلم
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین