Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،عباس مویدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت بیش از ۱۸۰ هزار تن بادمجان از ۳ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی میناب برداشت شود.

مویدی افزود: کشاورزان مینابی از آغاز برداشت بادمجان خارج از فصل تاکنون ۳۵ هزار تن محصول از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه برداشت بادمجان خارج از فصل تا فروردین سال آینده ادامه دارد، گفت: این محصول علاوه بر بازار‌های داخلی به کشور عراق و روسیه هم صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب افزود: دهستان گوربند، تیرور، دمشهر، چاه شیرین، تلنگ و کریان عمده مناطق کشت بادمجان در شهرستان میناب است.

مویدی گفت: بادمجان دلمه‌ای و قلمی رقم‌های کشت شده بادمجان است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برداشت بادمجان کشاورزی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت بیش از ۲ هزار تن باقلا در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر جهادکشاورزی دره شهر با اشاره به برداشت باقلا از زمین‌های کشاورزی استان گفت: از ۳۱۵ هکتار باقلای کاشت شده در استان پیش بینی می‌شود ۲ هزار و ۷۰۰ تن از این محصول برداشت شود.   صلاح ورزی در ادامه افزود: سطح زیر کشت باقلا در شهرستان دره شهر ۱۴۰ هکتار بوده که پیش بینی می‌شود از این سطح هزار و ۴۰۰ تن باقلا برداشت شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • برداشت خاکشیر از قطب تولید این محصول در خراسان آغاز شد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • پیش بینی برداشت بیش از ۲ هزار تن باقلا در ایلام
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت