Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب دوم از هفته پانزدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان با برتری تیم‌های بایرن‌مونیخ و بوروسیادورتموند و صدرنشینی موقت راسنبال لایپزیگ ادامه یافت.

 بایرن‌مونیخ در حالی که گل اول را از وردربرمن دریافت کرده بود با هت‌تریک کوتینیو ۶ بر یک رقیبش را خرد کرد. بوروسیادورتموند هم در ادامه نتایج خوبش ۴ بر صفر از سد ماینتس گذشت و راسنبال لایپزیگ با برتری ۳ بر صفر در زمین فورتونا دوسلدورف موقتا صدر جدول را از چنگ بوروسیامونشن‌گلادباخ شگفتی‌ساز خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را در زیر مشاهده کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بوندس لیگا آلمان فوتبال اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در هفته سی‌ام بوندس‌لیگا امشب به مصاف دورتموند رفت و در بازی خارج از خانه به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

لورکوزن با گل نیکلاس فولکروگ از حریفش عقب افتاده بود که گل دقیقه 90+7 یوسیپ استانیشیچ آن‌ها را از شکست نجات داد تا قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا همچنان شکست ناپذیر باقی بماند.

ژابی آلونسو از عملکرد تیمش خوشحال بود و به نظر او، روحیه بالا موفق شد که این گل را جبران کرده و به تساوی برسند.

ژابی آلونسو بعد از بازی گفت:"من انگیزه زیادی برای بازی در ورزشگاه دورتموند داشتم. می‌خواستیم امروز دوباره با قدرت و ذهنیت خوب بازی کنیم. گل آن‌ها دردناک بود اما به راه خود ادامه دادیم و از واکنشمان به گل خوشحالم."

جشن قهرمانی؟

ما همچنان منتظر جشن بزرگ خود هستیم. حالا کمی ریکاوری می‌کنیم و سپس به خوبی برای بازی اشتوتگارت آماده می‌شویم، بازی بسیار هیجان انگیزی خواهد بود، اشتوتگارت خوب بازی می‌کند و بسیار قوی‌تر خواهد بود.

گل تساوی دیرهنگام؟

ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم. این گل بسیار احساسی بود، جشن گرفتن با هواداران بسیار زیبا بود، این گل برای همه ما معنی زیادی داشت.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • یونیون برلین ۱ - ۵ بایرن مونیخ/ قدرت‌نمایی باوارایی‌ها در برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد