Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سریال «سامو بندری» که برای نوجوانان ساخته شده است، گفت: خود ما نیز منتظریم که این سریال در کنداکتور پخش قرار گیرد. در عین اینکه صحبت از اشکالات یا مثلا اصلاحیه و حذف و تعدیل هم در کار نیست.

ابراهیم فروزش، کارگردان شناخته شده سینمای کودک و نوجوان که آخرین کار او به ساخت سریال «سامو بندری» در سال گذشته برمی‌گردد، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در ارتباط با تکلیف پخش این سریال تلویزیونی عنوان کرد: واقعا خود من هم خبر از ماجرا ندارم!

وی افزد: تقریبا یک سال است که این سریال را کاملا ساخته و تحویل سیمافیلم داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شبکه مشخصی را برای پخش آن در نظر نگرفته بودند اما ، تقریبا از یک سال پیش برای پخش از تلویزیون آماده شده است.

این کارگردان همچنین گفت: به هیچ جه هم صحبت از اشکالات یا مثلا اصلاحیه و حذف و تعدیل هم در کار نیست. چه بسا خود ما نیز منتظریم بلکه در کنداکتور سیما قرار گیرد.

فروزش اشاره داشت: بعید می دانم که مشکل خاصی در این بین باشد؛ فعلا هم خبری درباره زمان احتمالی پخش به من یا تهیه کننده سریال نداده اند. فعلا باید منتظر ماند چون همه چیز به تصمیم سیمافیلم برمی گردد.

لازم به ذکر است؛ سریال «سامو بندری» برای گروه نوجوان و در مرکز سیمافیلم با قصه ای از اصغر عبداللهی به تولید رسیده است. همچنین در این سریال که به تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی و در بندر بوشهر تصویربرداری شده است، بازیگرانی همچون حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه و علی اوسیوند به همراه جمعی از بازیگران بومی ایفای نقش کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اخبار تلویزیون ابراهیم فروزش سامو بندری حسن پورشیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی نظری امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این کالاهای اساسی شامل غلات (سویا، ذرت، جو، گندم و کنجاله) بود که ذرت بیشترین میزان رشد را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال شکسته شد، افزود: در سال گذشته حدود دو میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری صورت گرفت که رشدی ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۹ کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱، رشدی بیش از ۳۵ درصد را در این حوزه تجربه کردیم.

نظری با اشاره به میزان واردات کالا در بندرانزلی، گفت: سال گذشته واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی از این مجتمع بندری یک میلیون و ۶۰۸ هزار تن بود که رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

وی در مورد فعالیت‌های شاخص معاونت امور بندری در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: ارتقاء توان تجهیزات غیر استراتژیک جهت عملیات باربری غلات از روش برون سپاری به شرکت ثالث از طریق پورت اپراتور بندر، جذب نیروی انسانی عملیاتی شرکت پورت اپراتور با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت عملیات بندری، انعقاد قرارداد در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، انعقاد تفاهمنامه احداث مجتمع ساخت و تعمیرات کشتی و همچنین انعقاد تفاهم نامه احداث سیلوی غلات ۴۰ هزارتنی از اهم این موارد بود.

نظری با اشاره به کاهش زمان سرویس دهی به کشتی ها در بندرانزلی، عنوان کرد: Service Time در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۱۹ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!