Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفار لرستان گفت: 52 پروژه در قالب پروژه‌های ملی و سیل پایان سال مالی 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتبی دالوند در گفت‌و گو با خبرنگار فارس با اشاره به تعداد پروژه‌های فعال شرکت آبفار اظهارکرد: سال 98 آبرسانی به 178 روستا در قالب 51 پروژه، در راستای پروژه‌های ملی با اعتباری 57 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها 70 درصد است و تا پایان سال مالی 98 به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفار در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پروژه‌های سیل نیز اشاره و گفت: در جریان سیل فروردین ماه 964 روستا متحمل خسارت شد که مشکل 140 روستا پس از سیل رفع و 71 پروژه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

 دالوند در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: تاکنون 20 میلیارد تومان اعتبار سیل به شرکت آبفار تخصیص داده شده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا لرستان سیل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان قزوین گفت: مخزن ذخیره جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره‌برداری شده است.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با هدف تأمین آب آشامیدنی ساکنان شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی مخزن جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان احداث و آماده بهره‌برداری است.

وی میزان هزینه صرف شده برای احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵ میلیارد تومان دانست و افزود: برنامه‌ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تأمین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین با بیان اینکه شهر مهرگان هم‌اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی است، خاطرنشان کرد: پروژه مخزن جدید به عنوان زیرساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلندمدت تأمین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ هزار و ۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه‌های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی گفت: برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امید است با تأمین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود. با توجه به حساسیت شهرک مهرگان و خشکسالی‌های پیاپی امیدواریم که مردم با مدیریت مصرف کمک کنند که آب پایدار در شبکه‌های توزیع آب دایر و رضایت نسبی بین همه مشترکان فراهم شود.

کد خبر 745163

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ارایه خدمت پزشکی و بهداشتی ارتش در گچساران
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • بیش از ۶۶ درصد سدهای کرمانشاه پر است
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه