Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد خوی، محبوب مهدویان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی صبح امروز در مراسم گشایش مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی امین این دانشگاه که با حضور جمعی از دانشجویان و استادان روانشناسی و مشاوره و مسئولان شهری و دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سند چشم‌انداز و سند اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها علاوه بر رسالت آموزشی خود اهتمام ویژه‌ای به سلامت اخلاقی و سلامت جسمی، روانی و اجتماعی خانواده بزرگ دانشگاهیان و دانشجویان دارد و در این راستا هدف خود را ترویج سبک زندگی سالم اسلامی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «بر این اساس، ارتقای سطح بهداشت و سلامت روانی، اخلاقی، اجتماعی، معنوی، فرهنگی و تربیتی دانشگاهیان و پیشگیری از آسیب‌های روابط اجتماعی و ارتقای استعدادها و مهارت‌های دانشجویان از اولویت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی بوده و امید است با گشایش این مرکز گام مؤثری در این زمینه برداشته می‌شود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی با گسترش فعالیت‌های خود و بر اساس اسناد بالادستی و راهبردی اهتمام ویژه‌ای به مسائل فرهنگی دارد.»

کاظم کریم‌زاده مسئول مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی امین واحد خوی نیز گفت: «این مرکز با اخذ مجوز از اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌غربی، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان برای عموم مردم در زمینه‌های خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی فردی، گروهی، دینی و مذهبی، راهنمایی تحصیلی، شغلی، کسب‌وکار، ورزش و تغذیه، اقتصادی، حقوقی، مشاوره ازدواج، مداخله در بحران‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی ارائه خدمت خواهد کرد.»

انتهای پیام/

341 / 167 خوی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خوی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست با بیان اینکه روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دو روز یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم و همه‌چیز برای برگزاری آزمون مهیاست.

آرش زارعیان افزود: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون خانم‌ها هستند که این مسئله مسئولیت بانوان مسئول در برگزاری کنکور را سنگین‌تر می‌کند.

معاون علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در رشته علوم تجربی هستند و وظیفه دانشگاه در این امر مهم بررسی فضای برگزاری آزمون و رفع نواقص موجود به‌دلیل برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر آزمون سراسری است.

امامی عنوان کرد: با توجه اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده‌های آنها عوامل اجرایی دانشگاه داوطلبان این آزمون را فرزندان خود دانسته و تأمین آرامش داوطلبین از مهم‌ترین وظایف دانشگاه است.

وی تأکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون سراسری مهیا شده و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت‌ساز را برگزار کنیم، در آزمون امسال نهاد‌های مختلف همچون نیروی انتظامی، فرمانداری ویژه، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات خدمت‌رسان شهرستان آباده دانشگاه آزاد اسلامی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد