Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر امیر احمد اخوان با اعلام این خبر گفت: امیدوار هستیم تا نیمه‌ اول دیماه سال جاری امکان استفاده‌ همه‌ کاربران از این سامانه فراهم شود. البته در حال حاضر نیز سامانه‌ آماده است و مراحل پایانی تطابق اطلاعات را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: این سامانه دارای قابلیت فیلتر کردن است و تمام اطلاعات مورد نیاز به تفکیک مناطق آمایشی، دانشگاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از این سامانه قابل دریافت است.

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سامانه‌ هم‌آوا در ۳ دانشگاه به صورت پایلوت اجرا شده یادآور شد: این سامانه تا پایان دیماه در حدود ۲۰ دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: از دیگر سامانه‌های معاونت آموزشی، سامانه‌ انصراف و محرومیت از تحصیل است که ارتباط با خزانه‌ کل را به صورت آنلاین میسر می‌کند. سامانه‌های دیگر در این معاونت، سامانه‌ خدمات الکترونیک و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، سرویس استعلام کاندیدای مجلس شورای اسلامی، سامانه‌ اشتراک‌گذاری تجربه ‌ارزشمند در دانشگاه‌های علوم پزشکی، راهنمای تبادل اطلاعات مرکز هیئت علمی وزارت بهداشت، سامانه‌های اعتبار بخشی دوره دندانپزشکی، رشته‌های علوم پایه و پزشکی؛ بهداشت و تخصصی و سامانه‌ گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

اخوان تاکید کرد: افراد با مراجعه به سامانه‌ معاونت آموزشی و ورود به خدمات میز الکترونیک به همه‌ سامانه‌های مذکور دسترسی دارند و می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از این پیشخوان دریافت کنند.

کد خبر 4797948

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز خدمات آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها روز دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه های ایران وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دانشجویان آزمون دکتری تخصصی محمد مهدی طهرانچی حسین توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!