Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از تعطیلی بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: اخیراً یکی از طلب‌کاران بیمارستان با حکم قضایی وسایل آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد.

قاسم طاهری در خصوص توقیف اموال بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: با وجودی که این برای کلانشهر کرج یکی ضرورت محسوب می‌شود اما مشکلات آن همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: به دلیل پرداخت نشدن بدهی به یکی از پیمانکاران بیمارستان امام خمینی(ره)، طی چند روز گذشته این پیمانکار با حکم قضایی، اموال آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد، این اموال به وسیله دو وانت از بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: هنوز بخش زیادی از بدهی‌های بیمارستان به چند پیمانکار دیگر پرداخت نشده و به همین دلیل احکام توقیف اموال دیگری هم وجود دارد، البته پیش از این یکی از پیمانکاران برای خارج کردن اموال یکی از بخش‌های بیمارستان اقدام کرده بود که پرسنل اجازه این کار را نداده بودند.

طاهری در ادامه از تعطیل شدن بخش دیالیز بیمارستان هم خبر داد و گفت: پیمانکار تأمین کننده تجهیزات این بخش 9 میلیارد تومان طلب داشته اما در حال حاضر این میزان به 40 میلیارد تومان رسیده و به دلیل ادامه این بدهی، تجهیزات این بخش را توقیف و از هفته گذشته مانع از ادامه کار آن شده است.

وی افزود: تعطیلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به بهانه نبود صافی و پزشک صورت گرفته است، این بخش پذیرای 30 بیمار دیالیزی بود که در این شرایط به بیمارستان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

طاهری تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که به بیمارستان امام خمینی(ره) کرج اعتبار می‌داد بخش دیالیز بود و حالا این بخش تعطیل شده است.

این مسئول در خصوص حقوق معوقه پرسنل بیمارستان هم اعلام کرد: تاکنون دو حقوق معوقه به پرسنل پرداخت شده است، راه اندازی مجدد بیمارستان دغدغه اصلی پرسنل است و برای این کار باید تعرفه‌های بیمارستان از دولتی به خصوصی تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: توقیف اموال بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898087

دیگر خبرها

  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)