Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:58:29 GMT

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۷۶۴

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی اعلام شد.

به گزارش مهر، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش و درج اطلاعات شخصی و پرونده ای خود از نتیجه آزمون مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته شدگان باید از روز دوشنبه ۲۵ آذرماه تا روز شنبه ۳۰ آذرماه ۹۸ به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان پذیرفته شده برای ثبت نام باید تمامی مدارک ثبت نامی، اعم از مدرک پزشکی عمومی، مدارک مربوط به طرح نیروی انسانی، خدمت نظام وظیفه، صلاحیت بالینی و در صورت پذیرش با استفاده از هر گونه سهمیه، مدارک مربوط به احراز آن سهمیه را به دانشگاه ارائه کنند.

داوطلبان در صورت عدم ثبت نام در موعد مقرر، جزء انصراف دهندگان محسوب خواهند شد و از شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی محروم خواهند شد.

مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی برای آن دسته از داوطلبان آزمون که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده اند یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده بودند، در روزهای ۴ تا ۹ آذر برگزار شد.

ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۵۱۳ نفر در ۲۲ رشته در مجموع سهمیه های آزاد، مناطق محروم و رزمندگان و ایثارگران اعلام شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا شهاب باران محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون اعلام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا شهاب باران محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز در سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تغییرات آزمون سراسری سال 1403، گفت: مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص «سیاست‌ها و ضوابط کیفیت‌بخشی دانشگاه فرهنگیان» و «نظام‌نامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش»، آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم با دفترچه اختصاصی سؤالات جداگانه برگزار می‌شود، یعنی داوطلبان علاقه‌مند به پذیرش در این دوره‌ها پس از پاسخگویی به سؤالات آزمون اختصاصی در گروه آزمایشی انتخابی خود، بلافاصله باید به دفترچه سؤالات ویژه دانشگاه فرهنگیان که شامل سؤالات مواد آزمونی: هوش و استعداد معلمی با «ضریب 3» و تعلیم و تربیت اسلامی با «ضریب 2» است نیز پاسخ دهند.

 وی افزود: انتخاب رشته داوطلبان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در اردیبهشت ماه و به صورت مجزا انجام خواهد شد و فرایند معرفی داوطلبان برای مرحله ارزیابی شایستگی معلمی و انجام این مرحله به نحوی انجام می‌شود که نتیجه نهایی پذیرش آنها تا نیمه اول مرداد ماه اعلام شود.

 پورعباس خاطرنشان کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز در سلامت کامل برگزار شد. عوامل اجرایی و حفاظتی برای آرامش و امنیت داوطلبان آزمون سراسری و حفظ صیانت این آزمون ملی تمام تلاششان را کردند و به عنوان آخرین اقدام، برای اینکه خیال داوطلبان از بروز هرگونه تقلب و شبهه راحت باشد علاوه بر نسل اول و دوم دستگاه‌های آشکار ساز نسل سوم این دستگاه‌ها در آزمون سال جاری در 412 شهرستان و 1993 حوزه بکار گرفته شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از جایگاه ویژه خانواده‌های محترم داوطلبان بازدید کرده و با آنان به گفت‌وگو نشستند در این گفت و گو والدین داوطلبان ضمن طرح نظرات و دیدگاههای خود از اقدام دانشگاه الزهرا(س) برای ایجاد جایگاهی برای استراحت والدین داوطلبان در زمان برگزاری آزمون تقدیر و تشکر کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تدابیر سازمان سنجش برای امنیت کنکور رييس سازمان سنجش: كنكور تا سال 92 حذف مي‌شود

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری