Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@06:20:52 GMT

ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۷۹۶

ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت تمدید شد

طاهری گفت: هیجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در استان اردبیل تا ۲۷ آذرماه تمدید شد و علاقمندان رشته های قرآنی و قرآن آموزان موسسات قرآنی می توانند در این آزمون حضور داشته باشند.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هیجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در استان اردبیل تا 27 آذرماه تمدید شد و علاقمندان رشته های قرآنی و قرآن آموزان موسسات قرآنی می توانند در این آزمون حضور داشته باشند

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quranedu.ir ثبت نام کنند و تاکنون نیز بیش از 1666 نفر از قرآن آموزان موسسه های مختلف قرآنی استان در این آزمون ثبت نام کرده اند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهرستان های اردبیل 1063 نفر، بیله سوار 12 نفر، خلخال 79 نفر، مشگین شهر 121 نفر، گرمی 86 نفر، پارس آباد 169 نفر، کوثر 2 نفر، نمین 98 نفر، نیر یک نفر، سرعین 35 نفر تاکنون در این آزمون مشارکت کرده اند.

 

طاهری یادآور شد: این دوره از آزمون در ٤ گروه امتحانی و ١٥ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت، حفظ قرآن کریم و آموزش های الکترونیک برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: آزمون این دوره 11 بهمن ماه سال جاری به 2 صورت کتبی و الکترونیکی و در همه شهرستان هایی که تعداد داوطلبان آن حداقل ۳۰ نفر باشد، برگزار خواهد شد.

 

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان داوطلب برادران و خواهران در تمامی رشته های آزمون بدون هیچگونه محدودیت سنی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

 

طاهری بیان داشت: این آزمون بزرگترین رویداد مهم قرآنی در خصوص سنجش و ارزیابی عملکرد آموزشی موسسه های قرآنی در سراسر کشور و ایجاد انگیزه برای فعالان قرآنی به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری علوم قرآنی و عترت است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: البته موسسه های برتر مشارکت کننده در این آزمون نیز طبق سنوات قبل تقدیر و تجلیل می شوند و دارالقرآن کریم استان با ثبت نام بیش از 740 نفر تاکنون جزو ده موسسه برتر ثبت نام کننده کشور معرفی شده است.

 

وی افزود: با آغاز ثبت نام آزمون، استعدادهای قرآنی استان در رده های مختلف سنی شناسایی و بانک جامع اطلاعات قرآنی استان به روز و تکمیل خواهد شد که از اهداف دیگر برگزاری این آزمون است.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: حافظان 5 جزء حاضر در این دوره در آزمون های کتبی و شفاهی نیز شرکت می کنند که برگزیدگان از جوایز نفیس سازمان اوقاف بهره مند خواهند شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان قرآن آموزان تمدید مهلت ثبت نام موسسات قرآنی آزمون سراسری قرآن و عترت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کد خبر 6063402

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه در کرمانشاه
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس