Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه از تشکیل مجمع خیرین حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در این استان خبر داد و گفت: برای کمک به انجام برنامه‌های آموزش وپرورش نیاز به تلاش و همدلی داریم.

به گزارش خبرگزار یفارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سالن تدبیر برگزار شد، اظهار داشت: برای کمک به انجام برنامه‌های آموزش وپرورش نیاز به تلاش و همدلی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه از تشکیل مجمع خیرین حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در این استان خبر داد و گفت: امیدواریم مشکل کودکان بازمانده از تحصیل نیز با همکاری آموزش و پرورش و مجمع خیرین رفع شود.

عضو هیأت امنای مجمع کشوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل نیز در این نشست، مشکلات اقتصادی و خانوادگی را از مهمترین علل بازماندن کودکان از تحصیل دانست و گفت: آمار دقیقی از کودکان بازمانده از تحصیل نداریم که این خود مشکل ایجاد کرده است.

محمد‌حسین مقیمی


در حال تکمیل خبر..................

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کرمانشاه تحصیل آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد میراثی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این ویژه برنامه ها به آموزش میراث فرهنگی و ادبی ایرانی به زبان ساده برای کودکان پرداخته شد.

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین
  • آموزش سواد میراثی برای کودکان