Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت ۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محسن خانچرلی با اشاره به بازداشت عناصر اصلی اغتشاشات شهریار، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین، اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی سه آشوب‌طلب دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، تخریب دفاتر ائمه جمعه، مسدود کردن تعدادی خیابان، تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی و اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان "شهریار" را از جمله اتهامات متهمان دستگیرشده، عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیسی به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن دولتی و تحریک مردم به‌منظور اخلال در نظم عمومی اعتراف کردند و تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین اغتشاشات پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از بازداشت باند خانوادگی سارقان که اقدام به سرقت موبایل می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی امروز (۲۷ فروردین ماه) با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی بیان کرد: ماموران هنگام گشت‌زنی فعال به خودرویی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. هنگام بررسی خودرو چند گوشی موبایل و مدارک شناسایی کشف شد که برابر تحقیقات فنی مشخص شد، متهمان در استانی دیگر تحت پوشش خانواده اقدام به سرقت ‌کرده‌اند.

او گفت: متهمان پس از بازداشت برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، افزود: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران اجتماع برگزار می‌کنند
  • شناسایی ۲۵۰ ساختمان ناایمن در همدان
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • دستگاه های اطلاعاتی عناصر مروج فساد و فحشا را شناسایی کنند