Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:51:38 GMT

پدیده سالزبورگ، منچستریونایتد را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۹۱۷

پدیده سالزبورگ، منچستریونایتد را انتخاب کرد

یک نشریه انگلیسی مدعی شده است که سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد به اتریش توانسته هموطن و شاگرد سابقش را برای بازی در جمع شیاطین سرخ ترغیب کند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه میرر، ارلینگ براوت هالند، مهاجم نروژی تیم فوتبال سالزبورگ اتریش که به واسطه عملکرد بسیار خوبش در این فصل مشتریان فراوانی پیدا کرده، مقصد بعدی‌اش را انتخاب کرده و می‌خواهد به منچستریونایتد برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد روز جمعه هفته گذشته سفری به اتریش داشته تا با هموطن خود و شاگرد سابقش در تیم فوتبال مولده نروژ ملاقات کند و از او بخواهد که به قرمزپوشان اولدترافورد ملحق شود و گویا او هم به سولسشایر چراغ سبز نشان داده است. این در حالی است که هالند مشتریان پروپاقرص دیگری مانند بوروسیا دورتموند، یوونتوس و لایپزیگ هم دارد.

در میان سه مشتری دیگر هالند، احتمال موفقیت لایپزیگ آلمان برای جذب هالند بسیار زیاد به نظر می‌رسد چرا که این تیم و سالزبورگ مالکان مشترک دارند و به نظر نمی‌رسد که مشکلی برای جابجایی بازیکن میان دو تیم وجود داشته باشد، مگر اینکه هالند خودش نخواهد چنین اتفاقی رخ دهد که طبق ادعای میرر اینگونه هم است.

مینو رایولا مدیربرنامه‌های هالند که مدیربرنامه‌های بازیکنان سرشناس دیگری مانند پل پوگبا و ماتیس دلیخت هم هست، نمی‌خواهد در انتقال هالند عجله کند و ترجیح می‌دهد همه گزینه‌ها را با دقت بیشتری بررسی کند. با توجه به رابطه نه چندان صمیمانه رایولا با منچستری‌ها، او ممکن است ترجیح دهد که هالند را به یکی دیگر از مشتریانش مخصوصاً یوونتوس بفروشد، باشگاهی که در این سال‌های اخیر از محل کمیسیون فروش بازیکن به آن درآمدهای قابل توجهی کسب کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد که خود هالند مقصدش را انتخاب کرده است. پیوستن او به منچستریونایتد و قرار گرفتنش در کنار مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال می‌تواند مثلث خطرناکی را برای خط حمله این تیم بسازد که با توجه به پایین بودن سن این سه بازیکن، این مثلث هجومی می‌توانند برای مدتی طولانی به شیاطین سرخ کمک کند.

طعنه جالب استرلینگ به بازیکن منچستریونایتد: فیل جونز به من افتخار می‌کند! + عکس

هالند 19 ساله به دلیل مصدومیت در بازی اخیر سالزبورگ مقابل هارتبرگ در بوندس‌لیگای اتریش به میدان نرفت و با آغاز تعطیلی دو ماهه لیگ، ممکن است که دوران حضور او در این تیم، همین حالا به پایان رسیده باشد و از ژانویه برای تیمی دیگر به میدان برود.

در همین حال طبق اعلام نشریه دیلی‌میل، هالند به کشورهای آلمان و انگلیس سفر داشته تا از نزدیک امکانات زمین‌های تمرینی باشگاه‌های دورتموند، لایپزیگ و منچستریونایتد را مشاهده کند. حالا باید دید که کدام یک از مشتریان هالند حاضرند برای خرید او بیشتر هزینه کنند، بازیکنی که ارزش فعلی او حدود 80 میلیون پوند تخمین زده می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر منچستریونایتد اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم

به گزارش giantfreakinrobot، تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی چهاردرباره حضور بیشترش در Spider-Man 4 خبر داد.

از زمانی که فیلم Spider-Mane در سال 2021،موفقیت بسیاری کسب کرد و طرفداران بسیاری را برای دریافت اطلاعاتی در مورد چهارمین فیلمی که  توسط تام هالند و جان واتس با نام اسپایدر من یا بدون بازگشت به خانه جذب کرد.

 تام هالند می‎گوید او در همان ابتدای برنامه ریزی‌‌ها و اوایل کار برای چیزی که امیدوار بوده است به مرد عنکبوتی 4 تبدیل شود، درگیر بوده است. این بازیگر می گوید که به شخصیت مرد عنکبوتی پایبند است.

تام هالند خطاب به کسانی که ممکن است نگران این باشند که چگونه می‌توانند اسپایدرمن یا بدون راه بازگشت به خانه را با حضور شخصیت همیشگی اش دنبال کنند صحبت کرده است و اگر شما به عنوان مخاطب اسپایدر من نگران بودید که تام هالند صدای پایان دادن به مرد عنکبوتی 4 یا حتی بازی او در نقش پیتر پارکر باشد، او به صراحت گفت که هرگز چنین نخواهد شد.

هالند بازیگر با درک قدرت بزرگ و مسئولیت بزرگی که با چنین بازی مورد علاقه طرفداران  این شخصیت همراه است، گفت: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم. از این رو واضح است که تام هالند می خواهد برای همیشه نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.

بسیاری از طرفداران متعجب بودند که چگونه اوضاع برای تام هالند و اسپایدر من به هم خورده است و این درحالی بود که  هالند مشغول بسیاری از پروژه های دیگر است، به نظر می رسد آینده فرانچایز ابرقهرمانی او نه تنها آینده خوبی قرار دارد و جدی گرفته می شود، بلکه این چیزی است که  هالند و تیم خلاق  آن را ارزشمند می دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!