Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@00:27:15 GMT

استقلال و سپاهان نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۹۳۶

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال برگزار شد که از سوی تماشاگران سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر مشتعل کردن فشفشه دودزا رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.تیم استقلال تهران به دلیل شکستن صندلی و شعار علیه داور از سوی تماشاگرانش به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رای قابل تجدید نظر است.

اخبار ورزشی- سباستین لئو، مربی تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی، توهین و تحریک منجر به اخراج نسبت به یکی از مقامات رسمی مسابقه، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

عارف غلامی، بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل تحریک تماشاگران و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم شد. وی باید به مدت 4 جلسه حضور در کلاسهای آموزشی فدراسیون فوتبال حضور یابد. این رای قابل تجدید نظر است.

گفتنی است، یک جلسه محرومیت از مسابقات لیگ برتر تعلیقی مربوط به بازی هفته چهارم عارف غلامی نیز پس از قطعیت این رای اعمال می شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاهان اصفهان استقلال تهران استقلال کمیته انضباطی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 734752

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • قیمت سکه امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • قیمت طلا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • قیمت طلا امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳