Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ایرانی شارلروا در شب پیروزی تیمش برابر سرکل بروژ نمایش درخشانی ارائه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل هشت مسابقه گذشته‌اش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به طور همزمان در ترکیب و به‌عنوان عناصر هجومی در زمین داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استاد دو پایس میزبان تیم قعرنشین سرکل بروژ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قلی‌زاده که در دیدار رفت ژوپیر لیگ برابر سرکل بروژ نخستین حضورش در ترکیب این فصل را تجربه کرده و دو پاس گل داده بود، دیشب هم این کار را به زیباترین شکل ممکن انجام داد و پایه‌گذار گل اول تیمش شد.

در دقیقه ۸ شروع مجدد سریع کاوه رضایی از اوت کناری زمین به علی قلی‌زاده رسید که این بازیکن با حرکت نفوذی تا محوطه جریمه سرکل بروژ و زدن لایی به مدافع مقابل خود، فرصت خوبی به وجود آورد و به ماسیمو برونو پاس داد تا او با شوت زمینی گل اول شارلروا را بزند.

در نیمه دوم نیز شارلروا شروع خوبی داشت و در دقیقه ۵۱ روی یک کار تیمی و پاسی که کاوه رضایی به ریوتا موریوکا داد و در ادامه پاس این بازیکن ژاپنی به علی قلی‌زاده، با ضربه چیپ زیبای او به گل دوم دست پیدا کرد.

یاران قلی‌زاده و رضایی در ادامه نیز توانستند یک گل توسط ممدو فال به ثمر رسانند تا در سرکل بروژ را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند و با ۳۵ امتیاز به رده چهارم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کنند.

علی قلی‌زاده که حضور کامل در ترکیب شارلروا برابر سرکل بروژ داشت، توانست پنجمین پاس گل فصل خود را بدهد و همچنین سومین گل‌اش را در این دیدار به ثمر رساند.

کاوه رضایی نیز که مقابل سرکل بروژ سیزدهمین بازی فصل خود را برای شارلروا انجام می‌داد، با وجود عدم گلزنی برای دومین هفته پیاپی، روی دو گل تیمش در این مسابقه تاثیرگذار بود.

 

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضایی کاوه رضایی رضایی قلی زاده کاوه رضایی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.
آقای اشرفی با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • (تصاویر) ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی