Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مختار کرمی صبح یکشنبه در بازدید از دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان علوم پایه استان زنجان، با بیان اینکه حوزه وقف ظرفیت‌های خوبی برای حضور در عرصه‌های مختلف دارد، از حوزه علمی و پژوهشی به عنوان یکی از حوزه‌های مهم مورد نظر اوقاف و امور خیریه عنوان کرد و گفت: وقف علمی و پژوهشی باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در این زمینه نیازمند تعامل و همکاری روسا و اساتید دانشگاهی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب برای نهادینه شدن وقف علمی و پژوهشی در استان، افزود: وقف علمی و پژوهشی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در زمینه توسعه و پیشرفت جامعه ایفا کرده و در زمینه حمایت از طرح های علمی و پژوهشی تأثیرگذار باشد.

کرمی با اشاره به بازدید خود از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و دیدار با مسئولان این دانشگاه، گفت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان هستیم تا بتوانیم از طرح های علمی و پژوهشی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف استان زنجان به دنبال ایجاد بستر مناسب برای ورود مردم به وقف در زمینهٔ طرح‌های علمی و پژوهشی و طرح های دانش بنیان است.

مدیرکل اوقاف استان زنجان با تأکید بر اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان ظرفیت بسیار ارزشمندی دارد، گفت:  در تلاش هستیم مردم را به وقف در زمینه کمک به اجرای طرح های علمی، پژوهشی و دانش بنیان سوق بدهیم و در این زمینه برنامه‌ریزی گسترده و هدفمند در دست اجرا داریم.

کد خبر 4797927

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف زنجان طرح های پژوهشی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان در گفتگو با خبرنگاران از تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

وی بیان کرد: نخستین دوقلو‌های استان سمنان توسط  الهام صفاریه جراح و متخصص زنان و زایمان با فلوشیپ انکولوژی زنان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  علی‌اکبر همتی پزشک متخصص بیهوشی و کادر اتاق عمل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار در سال گذشته
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزایش یافت
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزیش یافت
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان