Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز یک شنبه ۲۴ آذر ماه ۹۸ تعداد ۱۹۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده اند. تاریخ انتشار: 10:43 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۹۸۱

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، گفت: ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و بیست پنچمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر ماه شروع شده و فردا دوشنبه ۲۵ آذر ماه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی تاکید کرد: پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می‌گیرد.

توکلی افزود: با توجه به اینکه تمامی متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در کلیه رشته‌ای مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ضرورت دارد در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند لذا به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام ننموده اند توصیه می‌شود حداکثر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز یک شنبه ۲۴ آذر ماه ۹۸ تعداد ۱۹۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده اند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین آمار ثبت نام در کنکور ارشد

توکلی افزود: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۵ فرردین تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سنجش سازمان سنجش کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری