Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:52:58 GMT

آزادی 125 زندانی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۱۷۱

آزادی 125 زندانی در گلستان

حوادث رکنا : رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی جمعی از زندانیان این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش رکنا ، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به وجود ۲۸۷ نفر زندانی جرایم غیر عمد در استان گلستان، بیان کرد: اگر هر کدام از هم استانی‌ها، ۱۰ هزار تومان به ستاد دیه کمک کند، می‌توان با کمک‌های ستاد دیه کشور و تخفیف در مقدار دیه، تمامی زندانیان جرایم غیرعمد گلستان را آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از کمک خیران گفت: خیران شهرستان رامیان برای آزادی زندانیان پیش قدم شدند و اکنون هیچ زندانی جرایم غیرعمد از شهرستان رامیان در زندان نداریم.

وی تأکید کرد: ۱۰۰ درصد مبالغی که به ستاد دیه کمک می‌شود، صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می‌شود.

هاشمیان با اشاره به اینکه به همت ستاد دیه تاکنون ۲۱۰۰ نفر از گلستانی‌ها از زندان آزاد شدند، گفت: امسال ۱۲۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان گلستان از زندان آزاد شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه اخبار حوادث جرایم زندانیان زندانی رئیس کل دادگستری گلستان حوادث گلستان اخبار گلستان فیلم عکس زندگی دختر ویدیو وحشتناک قربانی عجیب پدر مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی

سردار یدالله بوعلی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله از پویش «نذر رهایی» در شیراز با بیان اینکه پویش نذر رهایی به‌عنوان یک طرح شاخص در سطح کشور مطرح شده است، گقت: در این مرحله شاهد آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی بوده‌ایم.

او با تصریح اینکه ارزش تقریبی این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل بخشش و گذشت و پرداخت بخشی از مبالغ شده است، افزود: موفقیت این پویش مرهون همکاری دادگستری فارس، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد دیه و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر در کنار بسیجیان و خیرین نیک‌اندیش استان فارس است.

بوعلی با اشاره به نقش درخشان شورای حل اختلاف و بخصوص حقوقدانان بسیجی در این مرحله از پویش، گفت: فرهنگ‌سازی صلح و سازش در پرونده‌های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر