Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی چند روز اخیر، پیامکی حاوی یک آدرس با موضوع طرح ملی مسکن به برخی شهروندان ارسال و از آنان خواسته شده است برای ثبت نام در این طرح بر روی آدرس معرفی شده کلیک کنند.  
وی اظهار داشت: پس از کلیک بر روی آدرس، کاربران به صفحه بانکی جعلی، هدایت و از آنان خواسته می شود مشخصات کارت بانکی از جمله رمز دوم خود را وارد و به منظور ثبت نام مبالغی را واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدینه‌لو ادامه داد: متاسفانه کاربران پس از وارد کردن اطلاعات بانکی خود، مشاهده می‌کنند که حساب بانکی‌ آنان خالی شده و در واقع مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌ اند.
وی از شهروندان خواست به اینگونه پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی به هیچ عنوان اعتنا نکنند و هرگونه اخبار در مورد طرح اقدام ملی مسکن را فقط از طریق  سازمان‌های ذیربط و خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما دریافت کنند.
رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: کاربران دقت کنند آدرس‌های پرداخت الکترونیکی با پروتکل https و نماد shaparak.ir شروع شود و در استفاده از صفحات پرداخت بانکی نیز از صفحه کلید مجازی استفاده کنند.

برچسب‌ها کلاهبرداری اینترنتی پلیس مسکن زنجان پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری اینترنتی پلیس مسکن زنجان پلیس فتا کلاهبرداری اینترنتی پلیس مسکن زنجان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد

شرکت‌های تعاونی بسیاری برای تهیه مسکن در سراسر کشور راه اندازی شده است تا برای متقاضیانی که از اقشار کم درآمد جامعه هستند چتر حمایتی پهن کنند. به گفته شهروند خبرنگار ما  مدت ۳۴ سال است که برخی از تعاونی‌های مسکن در شهر زنجان متقاضیان را چشم به راه گذاشته و مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات به وجود آمده را روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و احترام؛ نزدیک به ۳۴ سال هست که تعاونی‌های مسکن مانند مسکن نورپران مسکن ویلاشهر و ... در شهر زنجان تشکیل شده است. اما هیچ اقدامی جهت تحویل زمین‌ها صورت نگرفته است. به ما می‌گویند بعد از ۳۴ سال ۱۵ درصد از زمین‌ها را به شما تحویل می‌دهیم و برای ۸ نفر یک قطعه زمین ۴۰۰ متری تحویل خواهند داد و این موجب می‌شود بین ۸ نفر اختلافات بوجود آید. با تشکر

منبع: صمد کلانتری - زنجان

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه