Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی گروه‌های راست‌گرای افراطی در سوئد با انتشار بسته‌های محتوایی در شبکه‌های اجتماعی، خواستار به آتش کشیدن مساجد و کشتار مسلمانان شده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «الجزیره»، مجله «اکسپو» سوئد کشف کرد گروه های راست گرای افراطی 11 مجموعه محتوایی را در شبکه های اجتماعی ارسال کرده و در آن خواستار آتش کشیدن مساجد و کشتار مسلمانان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مجله افزود: بسیاری از سیاستمداران حزب دموکرات راست گرای افراطی سوئد معروف به ضد مهاجرت، نظرات خود را در قالب این گروه آورده اند. این گروه های راست گرای افراطی 44 هزار عضو دارند.

 

مجله اکسپو اظهار کرد: بیشتر تهدیدات و عبارت های نژادپرستانه  در این بسته ها، علیه مسلمانان است.

 

این مجله در ادامه نوشت: این گروه ها، پناهجویان، سیاستمداران آفریقایی و چپ سوئد را نیز هدف قرار می دهند.

 

بنابراین گزارش، این گروه ها در بیشتر نظرات خود خواستار کشتار مسلمانان در کشور، آتش کشیدن مساجد و حمله به مساجد هستند.

 

همچنین، این گروه ها، «استفان لوفن»، رئیس حزب سوسیال دموکرات و نخست وزیر سوئد را «خائن» دانسته و خواستار قتل آنها هستند.

 

«کاتی کوهین»، کارشناس و عضو مرکز تحقیقات حمایت اجتماعی سوئد در این باره گفت:  نظرات این گروه های افراطی بیشتر به زبان زمان جنگ جهانی دوم و کشتار جمعی «رواندا» شبیه است.

 

وی افزود: امکان دارد برخی از این نظرات تاثیر بگیرند، اما این به این معنی نیست کسی که عبارات تنفرآمیز می نویسد، آن کار را انجام دهد.

 

این کارشناس سوئدی در پایان اظهار کرد: اما می توان گفت خواندن این نظرات در کسانی که نژادپرست هستند و احساسات تنفرگرایانه دارند، میل به خشونت را افزایش می دهد.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر شیراز قرآن قرآن کریم فهما مساجد سوئد مساجد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی سعی کرد با نمایش تاکتیکی مقابل پرسپولیس راه‌های نفوذ را ببندد و اجازه ندهد سرخ پوشان به برتری برسند که غیر از یک ارسال از جناح چپ قوی سپید و ضربه سر عیسی آل‌کثیر، دروازه این تیم دیگر باز نشد و در این بین، مجید عیدی مدافع راست مهدی تارتار نمایش موثری داشت.

مجید عیدی که جزء مهره‌های تاثیرگذار ملوان انزلی در این فصل بوده و عملکردش در سمت راست خط دفاعی قوی سپید کمک زیادی به نتایج خوب این تیم داشته، در دیدار مقابل پرسپولیس هم بارها بازیکنان مقابل خود را آزار داد.

اوسمار تصمیم گرفته بود که بارها جای اوستون اورونوف و مهدی ترابی را در دو سمت زمین عوض کند و با این روش تیمش در حملات موفق کار کند و نتیجه بگیرد، اما مجید عیدی راه نفوذ سرخ پوشان را در آن جناح بسته بود و تقریبا در تمام نبردهای تن به تن با دو ستاره پرسپولیس برتری داشت.

مدافع راست ملوان در هشت تقابل با اورونوف موفق بود و نگذاشت ستاره ازبک پرسپولیس مثل دیدارهای گذشته که گلزنی یا پاس گل داشت، این بار با تاثیرگذاری روی گل بازی را تمام کند.

دیگر خبرها

  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • نتانیاهو برای حفظ قدرت برده نظرات وزرای خود است
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • بن‌گوریون راست گفته بود!
  • برنامه «برمودا» به هدفی که داشت نزدیک شد
  • درخواست امارات برای خویشتنداری حداکثری
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم