Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:41:11 GMT

یادگیری زبان در آموزشگاه زبان سخن برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۳۴۵

یادگیری زبان در آموزشگاه زبان سخن برتر

سخن برتر یکی از مؤسسات زبان معتبر بوده و زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، آلمانی و ترکی را با بهترین متدهای آموزشی روز تدریس می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان سخن برتر، این آموزشگاه، اساتید مجرب و ماهری برای تدریس زبان‌های مختلف در کادر آموزشی‌اش دارد و این اساتید مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین جدیدترین کتاب‌های آموزشی تدریس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زبان‌های دنیا شناخته‌شده و یادگیری آن اهمیت زیادی دارد. زبان انگلیسی از زبان‌های بین‌المللی بوده و بسیاری از مردم دنیا در حال یادگیری این زبان هستند. آموزشگاه سخن برتر طبق آخرین استانداردهای بین‌المللی زبان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد و با شرکت در کلاس‌های این آموزشگاه، مهارت‌های ۴ گانه شما در زبان انگلیسی به‌خوبی تقویت می‌بخشد. اساتید این آموزشگاه از روش‌های منحصربه‌فردی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می‌کنند و در واقع زبان‌آموز را به چالش می‌کشانند. بعضی از کلاس‌های زبان انگلیسی در این آموزشگاه به‌طور تخصصی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برگزار می‌شود و زبان‌آموزانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، بعد از مدتی به‌خوبی به زبان انگلیسی تسلط پیدا می‌کنند. از آنجایی‌ که هدف اصلی بسیاری از زبان‌آموزان، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است، آموزشگاه سخن برتر دوره‌های تخصصی برای مکالمه تشکیل می‌دهد. این موسسه تمام نکات گرامری را به بهترین روش به زبان‌آموز تدریس می‌کند و زبان‌آموز به‌هیچ‌عنوان از یادگیری گرامر خسته نمی‌شود. زبان‌آموز در هر جلسه از طریق دیدن فیلم یا گوش دادن به فایل‌های صوتی، با لغات و عبارات کاربردی جدیدی آشنا می‌شود و به‌ این‌ ترتیب مهارت شنوایی‌اش نیز تقویت می‌شود. اگر شما نیاز به یادگیری سریع زبان انگلیسی دارید می‌توانید در دوره فشرده زبان سخن برتر شرکت کنید. همین‌طور اگر دلیل اصلی یادگیری زبان انگلیسی برای شما گرفتن مدرک آیلتس است، می‌توانید در دوره آیلتس سخن برتر شرکت کنید.

آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی، بعد از زبان انگلیسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین زبان‌های دنیا محسوب می‌شود و در بسیاری از کشورها به‌عنوان زبان دوم تدریس می‌شود. بسیاری از افراد به خاطر تجارت و همچنین همکاری با شرکت‌های آلمانی، در حال یادگیری زبان آلمانی هستند. آموزشگاه زبان سخن برتر، ارائه‌دهنده کلاس‌های آلمانی به‌صورت خصوصی و گروهی است و بهترین اساتید را برای تدریس و آموزش زبان آلمانی استخدام کرده است. این موسسه زبان با توجه به هدف افراد از یادگیری زبان آلمانی، دوره‌های مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی برگزار می‌کند. افرادی که به‌قصد تجارت و مشارکت با شرکت‌های آلمانی اقدام به یادگیری این زبان می‌کنند، می‌توانند در دوره‌های مخصوص شرکت کرده و تمامی اصطلاحات و عبارات مخصوص به کسب‌وکار را یاد بگیرند. آموزشگاه زبان سخن برتر برگزارکننده دوره‌های آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته است و در تمام سطوح آموزش می‌دهد و افرادی که خواهان یادگیری آلمانی به‌منظور کسب‌وکار هستند ولی با زبان آلمانی آشنایی ندارند، در ابتدا باید در دوره‌های مبتدی شرکت کنند و بعد از چند ترم می‌توانند اصطلاحات و عبارات تجاری و کاری را یاد بگیرند. اساتید با تجربه‌ای که در آموزشگاه زبان سخن برتر حضور دارند، با توجه به سطح زبان‌آموزان، با روش‌های مختلف و جدیدی زبان آلمانی را آموزش می‌دهند. یکی از مؤثرترین روش‌هایی که اساتید سخن برتر برای تدریس زبان آلمانی استفاده می‌کنند، آموزش زبان آلمانی از طریق دیدن فیلم است. این روش یکی از پربازده‌ترین روش‌ها بوده و زبان‌آموزان از طریق دیدن فیلم خیلی سریع به این زبان تسلط پیدا می‌کنند. زبان‌آموزان از طریق دیدن فیلم، با گویش محلی زبان آلمانی آشنا شده و اصطلاحات کابردی جدیدی یاد می‌گیرند.

آموزش زبان ترکی

این روزها بسیاری از افراد به‌قصد ادامه تحصیل به همکاری با شرکت‌های ترکی، به کشور ترکیه سفر می‌کنند. مهم‌ترین اقدام قبل از سفر به کشور ترکیه، یادگیری زبان ترکی در یک آموزشگاه معتبر است. آموزشگاه زبان سخن برتر، یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان برای یادگیری زبان ترکی بوده و با بهترین متدهای روز، زبان ترکی را به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد. سخن برتر از تکنیک‌ها و روش‌های زیادی برای آموزش زبان ترکی به زبان‌آموزان استفاده می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان و با به‌صرفه‌ترین هزینه‌ها زبان ترکی را آموزش می‌دهد. به‌عنوان‌مثال یکی از تکنیک‌های این موسسه برای آموزش زبان ترکی، گوش دادن به اخبار ترکی است. مدرس در کلاس درس، قسمتی از اخبار را برای زبان‌آموزان پخش می‌کند و سپس از آن‌ها می‌خواهد در مورد چیزی که شنیده‌اند، با یکدیگر بحث کنند. مدرس چندین بار اخبار را برای زبان‌آموزان پخش می‌کند تا کاملاً متوجه آن شوند. بعد از بحث در مورد موضوع اخبار، مدرس از زبان‌آموزان می‌خواهد خلاصه اخبار را توضیح دهند.

شرکت‌های ترکی زیادی در سراسر دنیا مشغول به فعالیت هستند و به دنبال افرادی برای استخدام هستند که به زبان ترکی تسلط کافی داشته باشند. آموزش و یادگیری زبان ترکی برای افرادی که خواهان همکاری با شرکت‌های ترکی هستند، مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یادگیری زبان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • یادگیری زبان فرانسوی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان