Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال پیروزی حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری انگلیس به رهبری "بوریس جانسون" جستجوی عبارت «مهاجرت به کانادا» در میان کاربران مجازی این کشور، ۴۹ برابر افزایش یافته است! ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آمار منتشر شده توسط گوگل، به دنبال پیروزی حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری انگلیس، جستجوی عبارت «مهاجرت به کانادا» در این کشور، 49 برابر افزایش یافته است!

پایگاه خبری "ایندیپندنت" در گزارشی نوشت، به نظر می‌رسد افرادی که از چشم‌انداز حکومت به رهبری حزب محافظه‌کار در پنج سال آینده ناراضی هستند، به محض انتشار نتایج نظرسنجی بعد از انتخابات در عصر روز پنجشنبه 12 دسامبر، جستجو برای یافتن کشورهای جایگزین را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرطرفدارترین مقصدی که کاربران در انگلیس جستجو کرده‌اند، کشور "کانادا" بوده است؛ اگرچه جستجوی نام کشورهای "استرالیا"، "فرانسه" و "ایرلند" نیز در ترافیک اینترنتی تا حد زیادی افزایش یافته است.

درست هشت دقیقه بعد از پایان نظرسنجی، جستجو برای یافتن کشور جایگزین برای زندگی افزایش یافت و اوج آن در ساعت 8:16 دقیقه صبح روز جمعه بود یعنی زمانی که پیروزی قطعی جانسون رسما تأیید شد!

نخستین بار سایت شرط‌‌بندی "OLBG"، که روند جستجوی داده‌های نظرسنجی و کارزار انتخاباتی را پیگیری می‌کند، متوجه افزایش جستجوی آنلاین در مورد مهاجرت به کانادا شد.

پس از اعلام نتایج انتخابات، صدها نفر همچنین در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که قصد دارند از کشور انگلیس مهاجرت کنند؛ اگرچه بسیاری دیگر با وجود نارضایتی از نتایج، گفته‌اند که خواهند ماند و برای بهتر کردن اوضاع تلاش خواهند کرد.

"ریچارد موفات"، مدیر اجرایی OLBG گفت: «ما پس از اعلام نتایج همه‌پرسی ماندن در اتحادیه اروپا، عباراتی مشابه این را ردگیری کردیم اما از زمانی که ردگیری این عبارات را شروع کرده‌ایم، مورد اخیر عمده‌ترین آن‌ها بوده است؛ معمولاً میزان جستجوی عبارت مهاجرت به کانادا، حدود 1700 مورد در ماه، یا 55 مورد در روز است؛ با افزایش تقاضا، جستجو برای این عبارت ممکن است به 83 هزار و 300 مورد در ماه یا 2 هزار و 738 مورد در روز افزایش یابد.»

"فایبومایالژیا" تهدید جدید قربانیان "خشونت خانگی" در انگلیس52 درصد زنان شاغل در انگلیس مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند!پارلمان انگلیس محلی برای "سوءاستفاده جنسی" از زنان!

انتهای‌پیام/

R1545/P/S18,2,41,1416/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود

ایتنا - تا پیش از این gemini در دسکتاپ از طریق یک صفحه وب اختصاصی قابل دسترسی بود، اما به نظر می‌رسد تازه‌ترین بیلد Canary برای کروم به زودی مستقیماٌ با omnibox کروم ادغام خواهد شد. گوگل کروم برای دسکتاپ یک مرورگر تکامل یافته است و اگرچه تمام قابلیت‌های آن در نسخه اندرویدش موجود نیست ولی کروم برای اندروید هنوز یکی از بهترین مرورگرهای وب برای این سیستم عامل به شمار می‌رود.
استفاده از نوار آدرس در بالای آن، که گوگل آن را Omnibox نامیده است، یک راه عالی برای شروع مرور وب است — می‌توانید یک URL، عبارت جستجو یا فرمان مسیریابی را در اینت نوار وارد کنید تا به شما نتیجه بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اندرویدپلیس، اکنون، گوگل در حال مجهز کردن هر دو این نسخه‌ها به هوش مصنوعی است به طوری که در Omnibox از جمینای پشتیبانی شود.
 
تا پیش از این جمینای در دسکتاپ از طریق یک صفحه وب اختصاصی قابل دسترسی بود، اما به نظر می‌رسد تازه‌ترین بیلد Canary برای کروم به زودی مستقیماٌ با omnibox کروم ادغام خواهد شد.
 
از طریق این ادغام، اکنون در صورتی که در صفحه وب جمینای در اکانت‌تان لاگین کنید، این امکان را خواهید یافت که با قرار دادن عبارت @gemini در omnibox و پس از آن نوشتن متن جست‌وجویتان، پاسخی از هوش مصنوعی دریافت کنید.
شما به gemini.google.com/prompt هدایت خواهید شد و درخواست شما در فیلد پرامپت ظاهر خواهد شد، و سپس یک پاسخ ارائه می‌شود.
 
در اصل، این ادغام بسیار شبیه به گزینه‌های جست‌وجو در کروم است که در آن شما می‌توانید قبل از عبارت‌هایی که می‌خواهید جست‌وجو کنید فرمان‌های @tabs یا @bookmarks را وارد کنید تا جست‌وجو در آن زیربخش‌های مرورگر انجام شود.
 

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید برق از انرژی بادی در بریتانیا
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد